Zoekresultaten
Resultaat 181 - 200 (van 321)
Brian J. Robertson Holacracy
de nieuwe manier van werken in een snel veranderende wereld
Methode om organisaties wendbaarder en slagvaardiger te maken om zo snel te kunnen inspelen op veranderingen.
Non-fictie
Nederlands | 164 pagina's (ePub2, 1,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Oliver Gassmann | Karolin Frankenberger | Michaela Csik Het businessmodellenboek
nieuwe businessmodellen ontwikkelen met de business model navigator
De wereld verandert snel. Om te overleven moet vrijwel ieder bedrijf het huidige businessmodel tegen het licht houden en nieuwe businessmodellen ontwikkelen. En niet één keer, maar eigenlijk voortdurend, want verandering is het nieuwe normaal. Maar waar begin je met het innoveren van je businessmodel? Je hoeft niet zelf vanuit het niets een revolutionair nieuw businessmodel te bedenken. Laat je gewoon inspireren door bestaande modellen die zich al hebben bewezen. Het is veel effectiever om de businessmodellen...
Non-fictie
Nederlands | 343 pagina's (ePub2, 6,9 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
A. Hoogendijk | Annelies Kraan De magie van coachen
bijzondere momenten in de coachingspraktijk
Interviews met een aantal Nederlandse topcoaches.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2010
E-book
Peter Teffer Dieselgate
hoe de industrie sjoemelde en Europa faalde
Journalistiek onderzoek naar hoe de Europese politiek omgaat met 'Dieselgate', het gesjoemel met de emissie van dieselvoertuigen.
Non-fictie
Nederlands | 212 pagina's (ePub2, 1,1 MB) | Q, Amsterdam | 2017
E-book
P.Th.H. van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
W. Chan Kim | Renée Mauborgne Blue Ocean Shift
nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen
Stappenplan voor ondernemers en marketeers om nieuwe markten te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 3,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Danah Zohar Quantumleiderschap
een blauwdruk voor organisaties van de 21ste eeuw
Model van een organisatie als levend systeem, waardoor elementen als onzekerheid en verandering inpasbaar worden.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 3,2 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Menno Lanting De disruptieparadox
in 5 stappen naar echte vernieuwing
Menno Lanting wijst je in zijn nieuwe bestseller 'De disruptieparadox' de weg naar echte innovatie. Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van een innovatie die de bestaande markt compleet verdringt. De oorzaak is eerder dat organisaties lang niet altijd meer in staat zijn om op een onderscheidende en winstgevende manier te anticiperen op de snel veranderende behoeften van consumenten. En hierin zit de grote paradox voor de gevestigde partijen, want...
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Simon Douw | Gijsbert Koren Het grote crowdfunding boek
de weg naar jouw crowd
Overzicht van de te doorlopen stappen om tot een succesvolle crowdfundingsactie te komen.
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's (ePub2, 2,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Jeff Sutherland Scrum
tweemaal zoveel doen in de helft van de tijd
Beschrijving van een ontwikkelmethode om succesvol te plannen.
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's (ePub2, 2,1 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2014
E-book
Merrick Rosenberg | Daniel Silvert Hoogvliegers
effectiever communiceren met DISC
Praktische adviezen voor beter communiceren en daardoor beter samenwerken, zakelijk zowel als privé.
Non-fictie
Nederlands | 1 pagina (ePub2, 1,9 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2013
E-book
Patrick Lencioni De beslissende voorsprong
een gezonde organisatie als basis voor duurzaam succes
Wie zoekt naar manieren om de concurrentie voor te blijven, komt al snel op het terrein van marketing, innovatie of strategie. Je wilt in feite slimmer zijn dan de rest. Maar ook de concurrentie volgt de ontwikkelingen op de voet, zodat je je behaalde voorsprong vaak al snel weer kwijt bent. Patrick Lencioni laat in dit toegankelijke maar diepgravende boek zien dat er een wereld te winnen is door niet slimmer maar gezonder te worden: wie politieke spelletjes, gebrekkige communicatie en slecht leiderschap...
Non-fictie
Nederlands | 148 pagina's (ePub2, 3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2013
E-book
Jacqueline Zuidweg | Josette Dijkhuizen Vallen, opstaan en weer doorgaan
over ondernemers in uitdagende tijden
Adviezen aan zelfstandige ondernemers die te kampen hebben met tegenslag of zelfs een dreigend faillissement.
Non-fictie
Nederlands | 109 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Ten Have, Utrecht | 2013
E-book
Scott Galloway De vier
het verborgen DNA van Amazon, Facebook, Google en Apple
Analyse van de opkomst van vier grote internetbedrijven, gevolgd door adviezen aan mensen die zelf een bedrijf willen beginnen.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 3,5 MB) | Lev., Amsterdam | 2018
E-book
Charles Duhigg Slimmer sneller beter
het geheim van productiviteit thuis en op het werk
Het geheim van productiviteit thuis en op het werk Voor iedereen die slimmer wil werken Iedereen zou meer willen doen in minder tijd. Maar met simpelweg harder werken en meer to do-lijstjes alleen gaat dat niet lukken. Essentieel is een verandering in hóé we denken, doelen formuleren, teams samenstellen en beslissingen nemen. Dat is de prikkelende stelling van Charles Duhigg, auteur van de bestseller ‘De macht der gewoonte’. In ‘Slimmer sneller beter’ volgen we in acht casestudies het pad van enkele...
Non-fictie
Nederlands | 329 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2016
E-book
Ray Dalio Principes
Adviezen van de succesvolle Amerikaanse ondernemer en de inzichten waaraan hij zijn succes te danken heeft.
Non-fictie
Nederlands | 442 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Marion van der Voort Het F-woord
handboek bij faillissement
Praktische gids voor ondernemers betreffende de gang van zaken bij een faillissement of surseance, waarbij het belang wordt benadrukt van goede communicatie met medewerkers, klanten en de buitenwereld.
Non-fictie
Nederlands | ePub, 0,3 MB | BBNC Uitgevers, 's-Gravenhage | 2012
E-book
William Poundstone Ben jij slim genoeg om voor Google te werken?
strikvragen, zenachtige raadsels, ongelooflijk moeilijke puzzels en andere slinkse sollicitatietechnieken die je moet kennen om een baan te krijgen in deze nieuwe economische tijden
o Je krimpt tot een grootte van een dubbeltje en wordt in een blender gegooid. De blender zal binnen een minuut worden aangezet. Wat doet je? o Je zet een glas met water op een grammofoon en geleidelijk begint die steeds sneller te draaien. Wat gebeurt er als eerst: het glas glijdt ervan af, het glas valt om of het water valt eruit? o Je krijgt een blok kaas en een mes. Hoeveel keer moet je de kaas snijden, zodat je 27 kleine, gelijke blokjes hebt? o Hoeveel hele getallen tussen de 1 en 1.000 bevatten...
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Spectrum, Amsterdam | 2012
E-book
Martin Lindstrom Brandwashed
hoe bedrijven ons manipuleren en overhalen om te kopen
Website van Martin Lindstrom Artikel in de Volkskrant Brandwashed bij Altijd Wat Artikel in Penthouse Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | 314 pagina's (ePub2, 3,2 MB) | Lev., Amsterdam | 2012
E-book
Patrick Lencioni De 5 frustraties van teamwork
hoe je ervoor zorgt dat samenwerken leuk blijft
Bedrijfsverhaal over een nieuwe directeur die de directieleden moet omvormen tot een team.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book