Zoekresultaten
Resultaat 221 - 240 (van 334)
Isabel Sánchez Vegara Stīf Ğūbz
Toen Steve klein was, was hij al geïnteresseerd in computers. Later oogstte hij veel succes met het bedrijf Apple. Prentenboek over het leven en werk van Steve Jobs ((1955-2011). Met kleurenillustraties. Vanaf ca. 8 jaar.
Non-fictie
Arabisch | 28 pagina's | Hašīt antwān aṭfāl, Bayrūt | 2021
Gedrukt boek
De enige 100% onofficiële gids voor de PlayStation 4
alles wat je moet weten over de PlayStation 4
Gebruikersgids met onder meer een overzicht van de beschikbare games. Met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 15 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 145 pagina's | F&L Business Publications BV, Nijmegen | 2014
Gedrukt boek
Lydia Verbeeck Haak en Co
De hersentumor van Lien wordt in het ziekenhuis weggehaald. Daarna kan ze door de dingen heen kijken. Samen met twee vrienden komt ze via de computer in een vreemde wereld terecht. Vanaf ca. 8 jaar.
Fictie
Nederlands | 104 pagina's | Maretak, Assen | 2002
Gedrukt boek
Kim Vandyck | Paul De Becker Bram zit weer op het net
Bram zit vaak achter de computer. Daan wil dat Bram komt spelen. Vanaf ca. 6 jaar.
Fictie
Nederlands | 24 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2006
Gedrukt boek
Mark H. Overmars | Jacob Habgood Games ontwerpen met Game Maker
Stap voor stap en met illustraties in zwart-wit wordt uitgelegd hoe je met het programma Game Maker computerspelletjes kunt maken. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Engels | 401 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2007
Gedrukt boek
Steve Parker Computers
nu en in de toekomst
In korte hoofdstukken met gekleurde tekeningen en kleurenfoto's wordt verteld over computers en het gebruik ervan. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Corona, Harmelen | 2000
Gedrukt boek
Stichting Mijn Kind Online App noot muis
peuters en kleuters op internet
Pedagogische adviezen voor het gebruik van internet door kleuters en peuters. Met kleurenfoto's. Voor opvoeders van jonge kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 77 pagina's | Stichting Mijn Kind Online, [Leidschendam] | 2011
Gedrukt boek
V.M. Jones De slangen van Zin
Adam krijgt bij toeval een wedstrijdformulier in handen en blijkt later een van de vijf winnaars te zijn. De hoofdprijs bestaat uit deelname aan een geheim, nieuw computerspel, een spel dat niet zonder gevaren is. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie
Nederlands | 279 pagina's | Gottmer, Haarlem | 2005
Gedrukt boek
Maria van Eeden Ik en mijn broertje
Papa heeft Tjo een verrassing beloofd voor haar rapport. Maar dit is iets heel anders dan ze had verwacht. Vanaf ca. 8 jaar.
Fictie
Nederlands | 81 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 2003
Gedrukt boek
Theo Heuveling | Ester Heuveling Tijdloos
De 13-jarige Jasper droomt van straaljagers en is gek op sciencefiction en computerspelletjes. Zijn wens lijkt uit te komen als hij een rondleiding wint bij de luchtmacht. Vanaf ca. 11 jaar.
Fictie | Science fiction
Nederlands | 187 pagina's | Gopher Publishers, Utrecht | 2006
Gedrukt boek
Eoin Colfer Artemis fowl and the opal deception
Artemis Fowl belandt in een levensgevaarlijk avontuur wanneer rebellenleidster Opal Kobai wraak op hem wil nemen
Fictie | Sprookjes
Engels | 343 pagina's | Puffin Books, London | 2019
Gedrukt boek
Steve Parker Computers
In korte hoofdstukken wordt informatie gegeven over computers. Met veel gekleurde tekeningen en kleurenfoto's. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Corona, Harmelen | 2001
Gedrukt boek
Lane Smith It's a book
Aap leest aandachtig een boek. Ezel komt met zijn laptop tegenover hem zitten en stelt voortdurend vragen aan Aap, zoals 'Hoe scrol je naar beneden?'. Maar, het is een boek! Prentenboek met paginagrote sobere kleurenillustraties. Vanaf ca. 5 jaar.
Fictie
Engels | 32 pagina's | Roaring Brook Press, New York, NY | 2010
Gedrukt boek
Eoin Colfer Artemis Fowl and the eternity code
Een Amerikaanse zakenman gaat er vandoor met de supercomputer in kubusvorm, die de 13-jarige Ierse whizzkid heeft ontwikkeld.
Fictie | Sprookjes
Engels | 329 pagina's | Puffin Books, London | 2019
Gedrukt boek
René Appel Complot
Tijdens het spelen van Samastad verdwijnt Sander opeens. Maarten vindt hem terug in dit computerspel en hij doet alles om Sander er weer uit te krijgen. Vanaf ca. 11 jaar.
Fictie | Griezelverhaal
Nederlands | 123 pagina's | Elzenga, Amsterdam | 2001
Gedrukt boek
Ibis Beestenspel.nl
Doctor Philantus benadert via een e-mailbericht kinderen en nodigt hen uit om deel te nemen aan een beestachtig spel via www.beestenspel.nl. Ook Jona krijgt zo'n mail. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Griezelverhaal
Nederlands | 106 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 2004
Gedrukt boek
Jan Willem Blijdorp Game over!
Nico en Jeroen (groep 7) spelen vaak stiekem een geweldadig computerspel. Het computerspel lijkt werkelijkheid te worden wanneer de plaatselijke supermarkt wordt overvallen en de jongens in handen van de boeven vallen. Vanaf ca. 11 jaar.
Fictie | Protestants milieu
Nederlands | 142 pagina's | Mes, Capelle aan den IJssel | 2006
Gedrukt boek
Martin Scherstra Dubbel gevaar
Als Frank en zijn zusje een cd-rom naar een virusexpert brengen, stuiten ze op mensen die het schijfje koste wat kost in handen willen krijgen. Vanaf ca. 10 jaar.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 112 pagina's | Maretak, Assen | 2004
Gedrukt boek
Sara Kadefors Sandor slash Ida
Tijdens het chatten herkennen een jongen en een meisje elkaars eenzaamheid en komen langzaam aan nader tot elkaar.
Fictie | Romantische verhalen
Nederlands | 256 pagina's | Clavis, Amsterdam [etc.] | 2003
Gedrukt boek
Billy Gallagher How to turn down a billion dollars
the Snapchat story
In 2008 werd de foto-app Snapchat bedacht door de drie vrienden Evan Spiegel, Reggie Brown en Bobby Murphy. Twee jaar later wilde Mark Zuckerberg van Facebook het overnemen voor 3 miljard dollar. Met oefeningen en illustraties. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Engels | 63 pagina's | Penguin Books, UK | 2019
Gedrukt boek