Zoekresultaten
Resultaat 301 - 320 (van 334)
Son Tyberg Computers en robots
Ruim 50 vragen worden beantwoord met hulp van korte teksten en duidelijke kleurenfoto's. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Harderwijk] | 1992
Gedrukt boek
P.K. McBride Leer je computer kennen
Stap voor stap wordt uitgelegd hoe je met de Commodore 64 huiscomputer om moet gaan en hoe je er programma's op kunt schrijven. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1985
Gedrukt boek
Geof Wheelwright Projecten voor je computer
Aan de hand van korte programma's wordt verteld wat je allemaal met de Commodore 64 huiscomputer kunt doen.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1985
Gedrukt boek
Th.J. Miedema Computertijdperk
Non-fictie
Nederlands | 12 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1984
Gedrukt boek
Ruby; Ruby
dlja ditej; mahičnyj vstup do prohramuvannja; для дітей; магічний вступ до програмування
Op speelse wijze leren programmeren in Ruby voor kinderen vanaf ca. 10-16 jaar
Oekraïens | 364 pagina's | Vydavnyctvo Staroho Leva, Lʹviv | 2020
Gedrukt boek
Victor G.B. Peters | Francisca J.C. Fouchier Windows XP voor kinderen
In korte hoofdstukken met veel schermafbeeldingen wordt verteld wat je allemaal met Windows XP kunt doen. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 296 pagina's | Bruna MultiMedia, [Utrecht] | 2002
Gedrukt boek
Margaret Stephens | Rebecca Treays Computers voor beginners
Met behulp van veel illustraties wordt uitgelegd hoe een computer werkt en wat je met computers kunt doen. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Usborne, ['s-Hertogenbosch] | 1995
Gedrukt boek
Matrix-Groep Omgaan met informatie
Beschreven wordt, met vele illustraties, wat informatie is en hoe informatie verwerkt kan worden met behulp van computers. Vanaf ca. 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1984
Gedrukt boek
Scratch dlja ditej; Scratch для дітей
Veselyj vstup do prohramuvannja z ihramy, maljunkamy, faktamy i matematykoju; Веселий вступ до програмування з іграми, малюнками, фактами і математикою
Leer makkelijk programmeren met Scratch (gratis op internet) en maak je eigen animaties, spellen of andere programma's. Met stapsgewijze uitleg met schermafbeeldingen in kleur en voorbeelden. Met hulp vanaf ca. 9 jaar, zelfstandig vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Oekraïens | 336 pagina's | Vydavnyctvo Staroho Leva, Lʹviv | 2021
Gedrukt boek
Kees Broekhof | Hans Cohen de Lara Levende Boeken: zo werkt dat!
praktische suggesties voor het werken met Levende Boeken op school en thuis
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's | Sardes, [Utrecht] | 2007
Gedrukt boek
Peter de Zwaan Verwende krengen
Toni en Teo mogen mee op een cruise en moeten onderweg op verwende miljonairskinderen passen. De kinderen gedragen zich ontzettend vervelend, maar Toni en Teo vermoeden dat daar meer achterzit en gaan op onderzoek uit. Vanaf ca. 11 jaar.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 155 pagina's | De Eekhoorn, Oud-Beijerland | 2005
Gedrukt boek
Rainer Lüers MSX programmaverzameling
met spelletjes en complete utilities
Verzameling programma's met uitgebreide uitleg voor de MSX-huiscomputer. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Bruna, Utrecht [etc.] | 1985
Gedrukt boek
P.K. McBride Knutselen met computerspelen
Beschreven worden de mogelijkheden om zelf voor je Commodore 64 huiscomputer spellen te schrijven. Vanaf ca. 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1985
Gedrukt boek
Lynn Huggins-Cooper Robot Universe
Wat zijn robots, hoe bewegen ze en hoe worden ze gebruikt.
Non-fictie
Engels | 96 pagina's | DK Publishing, New York, New York | 2017
Gedrukt boek
Clive Gifford al-Rūbūṭ
De robot. - Informatie in woord en beeld over robots en hoe ze werken. Vanaf ca. 12 jaar; voorlezen vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Arabisch | 47 pagina's | Akādīmīyā, Bayrūt | 2004
Gedrukt boek
Peter D'Hollander Gevaren op internet
Uitleg over wat je tegen kunt komen op internet, wat de gevaren zijn en hoe je je daartegen kunt beschermen, Met doe-oefeningen en schermvoorbeelden in zwart-wit. Vanaf ca. 8 t/m 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | DVD Uitgeverij, Grubbenvorst | 2007
Gedrukt boek
Sietse Kuipers Animaties maken op de computer
Voorzien van veel zwartwitafbeeldingen. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Bruna MultiMedia, [Utrecht] | 2004
Gedrukt boek
Albert Sickler MSX LOGO spelenderwijs
Met veel voorbeelden wordt uitgelegd hoe je de programmeertaal LOGO op een MSX-computer kunt gebruiken. Vanaf ca. 11 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Kluwer Technische Boeken, Deventer [etc.] | 1987
Gedrukt boek
Anna Anthropy Make your own puzzlescript games!
Non-fictie
Engels | 156 pagina's | No Starch Press, San Francisco | 2020
Gedrukt boek