Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 96)
Florance van der Hulst | Natasja van Overmeire Sam en Mia
eet smakelijk!
Sam en Mia gaan picknicken in het park. Wat zou er allemaal in de mand zitten? Uitgave in groot oblong formaat, met grote duidelijke kleurenillustraties, 48 thematische woorden om te oefenen en tips voor thuis. Voor taalontwikkeling van kinderen vanaf ca. 3 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 30 pagina's | Taalvrienden, [Roosendaal] | 2020
Gedrukt boek
Hi-ha-hilarische moppenboek voor kinderen
Ruim tweehonderd korte moppen, met af een toe een grappige zwart-wittekening als mop. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2020
Gedrukt boek
Gi-ga-grappige moppenboek voor kinderen
Ruim tweehonderd korte moppen, met af een toe een grappige zwart-wittekening als mop. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2020
Gedrukt boek
Ineke van Lier Limo
the best day of the week
Leer samen met (voorlees)hond Timo Engels. Hij vertelt in de ik-vorm wat hij elke dag zoal doet, zoals naar schoolgaan, wandelen en tennis spelen. Met een woordenlijst Engels-Nederlands en paginagrote zwart-witfoto's. Leesniveau A1. Vanaf ca. 5 t/m 8 jaar.
Non-fictie
Engels | 44 pagina's | Arcos Publishers, Broek in Waterland | 2020
Gedrukt boek
Hec Leemans | Saskia Martens Knettergek moppenboek
Verzameling moppen over F.C. De Kampioenen. Met kleine, stripachtige kleurenillustraties. Vanaf ca. 9 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Standaard Uitgeverij, Antwerpen | 2020
Gedrukt boek
Kristof Van Rossem Het filosofisch gesprek
de basis
Praktische handreiking voor het deelnemen aan zinvolle discussies.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2020
Gedrukt boek
Hec Leemans | Saskia Martens Supermaffe moppen en raadsels
Verzameling moppen over F.C. De Kampioenen. Met kleine, stripachtige kleurenillustraties. Vanaf ca. 9 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Standaard Uitgeverij, Antwerpen | 2020
Gedrukt boek
Petra Nell Het hoe, wat en waarom van baby- en kindergebaren
ontdek de taal van jonge kinderen
Leer je baby en peuter beter begrijpen en snap wat hij/zij je wil zeggen, zonder woorden maar met gebaren. Met informatie en uitleg van vijftig basisgebaren, met tekeningen. Voor opvoeders van kinderen van 0 t/m 4 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Uitgeverij Boekscout, Soest | 2020
Gedrukt boek
Diedrik van der Wal Alles begint met A
Dit boek geeft van elke letter van ons alfabet een eigen portret. Elke letter heeft z’n eigen herkomstgeschiedenis en ontwikkeling in uitspraak en schrijfwijze. Maar ook roept elke letter bij gebruikers allerlei emoties en associaties op.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | De Harmonie, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Annemieke Bastiaans Kerst in Klankenland
educatief prentenboek (zingend leren); pictozinnen, liedjes, taaldenkvragen en klankletterkoppeling
Logopedische oefeningen, zowel visueel als auditief, en taal- en denkvragen op vier niveaus rond een voorleesverhaal. Via een ondertiteld beeldschrift leer je zinnen lezen en zingen via pictogrammen. Met handleiding en collageachtige kleurenillustraties. Onder begeleiding vanaf ca. 4 t/m 6 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 37 pagina's | Voice Joy, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Het gigaleuke moppenboek voor kinderen
Ruim tweehonderd korte moppen, met af een toe een grappige zwart-wittekening als mop. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2022
Gedrukt boek
Het knettergekke moppenboek voor kinderen
Ruim tweehonderd korte moppen, met af een toe een grappige zwart-wittekening als mop. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Deltas, Aartselaar, [Oosterhout] | 2022
Gedrukt boek
Marianne de Best Een gorillababy in het paleis
Prinses Sophie woont in een groot paleis. Het liefst wil ze voetballen en met haar handen eten. Maar ze moet lopen en zwaaien als een prinses. Dus bedenkt ze een plan: ze gaat een gorillababy adopteren. (Voor)leesboekje met stripachtige zwart-wiillustraties om Nederlands te leren, met woordenlijst Nederlands-Engels. Leesniveau A2. Vanaf ca. 8 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 49 pagina's | Arcos Publishers, Broek in Waterland | 2020
Gedrukt boek
Bart van der Kooi De customer journey in kaart
De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriëntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 15 minuten (194 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Rutger Steenbergen Kickass content
Zit je verlegen om een origineel idee voor een blog, tweet of Facebookcampagne? Gebruik dan dit handige boek, het zit barstensvol goede ideeën, voortaan schud je content zo uit je mouw. Rutger Steenbergen weet als ervaren SEO-expert precies wat online werkt en heeft voor dit boek de kansrijkste content voor je op een rij gezet. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 13 minuten (191 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Sarah Gagestein | Jolijn Mes Word meesterframer
Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken, overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben. In iedereen schuilt een meesterframer: ook jij kunt leren hoe je taal zo slim kunt inzetten dat je iedereen om je heen kunt beïnvloeden. Dit praktische boek helpt je stap voor stap om een behendige framer te worden. Wat willen mensen graag horen? Hoe laat een brein zich onbewust verleiden? Welke woorden moet je gebruiken en...
Nederlands | 8 uur 24 minuten (726 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Djoea van Zanten Social selling
Dankzij sociale media kun je relaties opbouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Als klanten je eenmaal zien als mensen komen ze vanzelf naar je toe als ze iets nodig hebben. Stop ook met koude acquisitie en kies voor een warme band met je klant. Als een van de gezichten van Make Marketing Magic helpt Djoea van Zanten dagelijks bedrijven met hun online marketing- en salesvraagstukken. Hij helpt ondernemers om continu zichtbaar te zijn op de radar van hun klanten....
Nederlands | 1 uur 48 minuten (156 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Dimitri Lambermont Online copywriting
Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven. Online copywriter Dimitri Lambermont beschrijft een praktische strategie om snel tot de juiste woorden voor je website te komen. Zo schrijf je teksten die je lezer persoonlijk raken en aanzetten tot actie. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 28 minuten (213 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
George van Houtem The Dirty Tricks of Negotiating
Discover and master the rules of negotiation
Expert negotiator George van Houtem teaches in a step-by-step approach the tricks of the trade. He explains the techniques and strategies that happen during negotiations, and how pitfalls can be avoided. Van Houtem explains how you can gain control and steer negotiations to your advantage. After The Dirty Tricks of Negotiating you'll master the art of negotiation and never be tricked again. Instead, you'll be using the tricks. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Engels | 2 uur 55 minuten (252 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Elja Daae Bloggen als een pro
Iedereen kan bloggen, maar hoe word je daarmee succesvol? Volgens blogexpert Elja Daae begint dat met authenticiteit, focus en toewijding. Een succesvol blog ligt daarmee ook voor jou binnen handbereik. Blog als een pro! Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks....
Nederlands | 1 uur 34 minuten (135 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)