Zoekresultaten
Resultaat 41 - 56 (van 56)
Annemie Benoit | Erik van Os | Elle van Lieshout Veilig leren lezen
Fictie | Non-fictie
Nederlands | 33 pagina's | Uitgeverij Zwijsen, Tilburg | 2014
Gedrukt boek
Joyce Vrijdag Stokstaartjes op ontdekkingstocht
Fictie | Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | Uitgever Logizz, Lichtenvoorde | 2019
Gedrukt boek
Instappen en weglezen
werken met boeken in de klas
Didactische tips voor het werken met verhalende jeugdboeken in groep 3 en 4 van de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 47 pagina's | Infodok, Leuven, 's-Gravenhage | 1989
Gedrukt boek
Instappen en weglezen
werken met boeken in de klas
Didactische tips voor het werken met verhalende jeugdboeken in groep 7 en 8 van de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Infodok, Leuven, 's-Gravenhage | 1989
Gedrukt boek
Instappen en weglezen
werken met boeken in de klas
Didactische handleiding met tips voor het werken met prentenboeken in groep 1 en 2 van de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 87 pagina's | Infodok, Leuven, 's-Gravenhage | 1989
Gedrukt boek
Instappen en weglezen
werken met boeken in de klas
Didactische handleiding met tips voor het werken met verhalende jeugdboeken in groep 5 en 6 van de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 71 pagina's | Infodok, Leuven, 's-Gravenhage | 1989
Gedrukt boek
Chris Versteylen Vandaag lezen & morgen leven
Beknopte behandeling van het verschijnsel probleemliteratuur voor jongeren, met een uiteenzetting over verschillende thema's en te stellen criteria
Non-fictie
Nederlands | 74 pagina's | De Sikkel, Malle | 1981
Gedrukt boek
Richard van de Waarsenburg Wolkjes
toelichting
Docentenhandleiding bij de eerste leesboekjes-serie "Wolkjes" waarin aandacht wordt besteed aan beeld- en striptechnieken als eerste stap naar een leesmethode
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1982
Gedrukt boek
Blij bang boos
werken met boeken in de klas
Bespreking van 15 prentenboeken rond het thema 'gevoelens' (onderwerp Vlaamse jeugdboekenweek 1990), voorzien van tips, lesmodellen en uitgewerkte projecten voor groep 1 en 2 van het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Infodok, Leuven, Den Haag | 1990
Gedrukt boek
Blij bang boos
werken met boeken in de klas
Praktische aanwijzingen voor het werken met boeken in de 5e en 6e groep / 3e en 4e klas van de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 139 pagina's | Infodok, Leuven, Den Haag | 1990
Gedrukt boek
Blij bang boos
werken met boeken in de klas
Praktische suggesties voor het werken met boeken op de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Infodok, Leuven, Den Haag | 1990
Gedrukt boek
Stichting Lezen Fantasiaboek
schoolleesplan voor de basisschool: structuur en achtergrond
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1997
Gedrukt boek
Varina Tjon-a-Ten Suggesties bij Anansi komt naar Nederland
Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | De Geus, Breda | 1986
Gedrukt boek
Katholiek Pedagogisch Centrum Aanvulling 1986 niveaulijsten technisch lezen
Indeling van eerste leesboekjes volgens de kriteria van de analyse van individualiseringsvormen.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum, 's-Hertogenbosch | 1986
Gedrukt boek
Boekenkist
toelichting
Toelichting bij de leesserie en suggesties voor het werken ermee in de (derde) klas.
Non-fictie
Nederlands | 27 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1985
Gedrukt boek
F.B. Caesar Voorbereidend en aanvankelijk leesonderwijs
studie- en werkboek voor opleiding en bijscholing van leerkrachten
De auteur van de meest gebruikte leesmethode "Veilig leren lezen" gaat in op de problemen, die ontstaan door de samenvoeging van de kleuterschool en de lagere school tot basisschool, vooral op het gebied van het leren lezen.
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1982
Gedrukt boek