Zoekresultaten
Resultaat 41 - 59 (van 59)
James Dashner The game of lives
Michael leeft in een virtuele wereld. Met zijn virtuele vrienden Bryson en Sarah bindt hij wederom de strijd aan met de cyberterrorist Kaine. Maar welke rol speelt Kaine precies? Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Science fiction
Engels | 337 pagina's | Delacorte Press, New York | 2015
Gedrukt boek
James Dashner The eye of minds
Michael, een fanatieke gamer en hacker, brengt veel tijd door in de virtuele wereld VirtNet. Daar blijkt ineens een gevaarlijke cyberterrorist actief te zijn. Michaels hulp wordt ingeroepen om deze Kaine op te sporen. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Science fiction
Engels | 310 pagina's | Doubleday, London | 2013
Gedrukt boek
Koen Schobbers | Deirdre Enthoven Mijn gamende kind
alles wat je als ouder moet weten
Gamen: het is de #1 hobby voor heel veel kinderen... En de #1 opvoedkwestie voor heel veel ouders. Hoe voorkom je de dagelijkse strijd om schermtijd? Wat is gezond gamegedrag? Zou je bepaalde games thuis moeten verbieden? Hoe voorkom je dat de schoolprestaties van je kind eronder lijden? En hoe hou je thuis de sfeer gezellig? In 'Mijn gamende kind' beantwoorden Koen Schobbers en Deirdre Enthoven de belangrijkste vragen over gamen. Op elke vraag krijg je een kort en duidelijk antwoord, een uitgebreider...
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2020
E-book
Ernest Cline Armada
Zack Lightman is goed in het spelen van computergames. Wanneer hij op een dag bij school een ruimteschip uit een van zijn games ziet, moet hij zijn kennis onverwacht gebruiken tegen een buitenaardse invasie. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Science fiction
Nederlands | 333 pagina's (ePub2, 2,3 MB) | Q, Amsterdam | 2016
E-book
Anders de la Motte Game
De vondst van een mobiele telefoon voert de jonge Zweedse Henrik een geheim videospel binnen, dat verleidt tot acties die verscheidene mensen in gevaar brengen. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Thriller
Nederlands | ePub2, 1,3 MB | De Geus, Amsterdam | 2012
E-book
Ernest Cline Armada
Zack Lightman is goed in het spelen van computergames. Wanneer hij op een dag bij school een ruimteschip uit een van zijn games ziet, moet hij zijn kennis onverwacht gebruiken tegen een buitenaardse invasie. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Science fiction
Engels | 355 pagina's | Century, London | 2015
Gedrukt boek
Evy Danckers Glitch game
Nell wordt gecontacteerd door de National Cybercrime Unit. De Glitch Game blijkt terug te zijn en Nell zint op wraak. Met zwart-witillustraties. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Avonturenroman | Science fiction
Nederlands | 160 pagina's | Clavis, [Amsterdam] | 2024
Gedrukt boek
James Patterson | Chris Grabenstein Lights out
Daniel X bindt de strijd aan met de nummer 1 op de lijst van zijn overleden ouders. Deze Prayer wil de aarde vernietigen. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Griezelverhaal | Science fiction
Engels | 263 pagina's | Young Arrow, London | 2015
Gedrukt boek
Celia Rees Glass town wars
Tom ligt in coma in het ziekenhuis. Zijn vriend Miles sluit Toms geest aan op een game, waardoor hij in zijn geest rare avonturen beleeft. Zijn vriendin Lucy en zijn verpleger proberen te voorkomen dat hij definitief de wereld van de game belandt. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Science fiction
Engels | 313 pagina's | Pushkin Press, London | 2018
Gedrukt boek
James Patterson Game over
Alienjager Daniel X (15, ik-figuur) maakt in Tokio jacht op twee aliens. Ze hebben een bedrijf in videospelletjes en willen daarmee de gamers hersenspoelen. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Griezelverhaal | Science fiction
Engels | 229 pagina's | Young Arrow, London | 2011
Gedrukt boek
Maite Donker Schaduwen over Razmir
Fictie | Science fiction
Nederlands | 268 pagina's | Celtica Publishing, Capelle aan den IJssel | 2020
Gedrukt boek
M.Th.A.M. Vijftigschild BASIC-computerspellen voor de Commodore 64
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Kluwer Technische Boeken, Deventer [etc.] | 1984
Gedrukt boek
Marco Veltman Sony playstation cheat codes boek
Tips om problemen tijdens het spelen van games op de Playstation op te lossen. Met zwart-witte schermafbeeldingen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 274 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1998
Gedrukt boek
Beth Moursund Magic
the gathering
Uitgelegd wordt hoe je dit spel nog beter kunt spelen. Met zwart-witte afbeeldingen. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 436 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1997
Gedrukt boek
Joris van Nispen Sega Mega Drive 16-bit
met 13 spellen
Van dertien spellen wordt uitgelegd hoe je deze moet spelen. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Sybex, Soest [etc.] | 1993
Gedrukt boek
Joris van Nispen Super Nintendo 16-bit
met 15 spellen
Uitleg van 15 spellen die je kunt spelen met het Super Nintendo Entertainment System. Vanaf ca. 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Sybex, Soest | 1993
Gedrukt boek
Het grote listingboek van Commodore-info
Verzameling programma's die je zo op je Commodore 64 huiscomputer kunt intypen. Vanaf ca. 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Sala Communications / Commodore-info, Blaricum | 1985
Gedrukt boek
P.K. McBride Knutselen met computerspelen
Beschreven worden de mogelijkheden om zelf voor je Commodore 64 huiscomputer spellen te schrijven. Vanaf ca. 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Malmberg, Den Bosch | 1985
Gedrukt boek
James Patterson | Chris Grabenstein Armageddon
Daniel X bindt de strijd aan met de nummer 2 op de lijst van zijn overleden ouders. Deze Satan Himself wil de wereldbewoners tot slaven maken. Gelukkig krijgt Daniel X hulp uit onverwachte hoek. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Griezelverhaal | Science fiction
Engels | 296 pagina's | Young Arrow, London | 2012
Gedrukt boek