Zoekresultaten
Resultaat 41 - 60 (van 114)
Never waste a good crisis
De 10 wetten van crisismanagement
Hoe kun je het tij keren als je geconfronteerd wordt met een crisis? En hoe kun je voorkomen dat je nog een keer getroffen wordt? In dit boek beschrijven tien deskundigen welke maatregelen je vandaag kunt nemen om morgen te overleven. Vroeg of laat wordt je bedrijf geconfronteerd met een crisis. Of het nou een financiële crisis is, een pandemie of de opkomst van een concurrent, zwaar weer is onvermijdelijk. Gelukkig zijn er manieren om een crisis te overleven, en te voorkomen dat je de volgende...
Nederlands | 2 uur 42 minuten (234 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Hans van der Loo | Joriene Beks Psychologische veiligheid
Zo vorm je vrijmoedige teams
Het best bewaarde geheim om teams vleugels te geven? Psychologische veiligheid. Het zorgt voor een klimaat waarin onderling vertrouwen gekoppeld wordt aan vrijmoedigheid en het verlangen om verschil te maken. En waarin je ook in verwarrende tijden samen kunt overleven en aan de weg blijft timmeren. Psychologische veiligheid geeft medewerkers het gevoel erbij te horen, moedigt ze aan hun mening te uiten, gemaakte fouten openlijk te bespreken en veelbelovende ideeën aan te dragen. Het leidt tot aantoonbare...
Nederlands | 2 uur 31 minuten (218 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Arjen Banach Remote leiderschap
Effectief leidinggeven op afstand
Werken op afstand is meer en meer de norm en heeft blijvend een prominente plaats in ons werkende leven gekregen. Het thuiswerken op grotere schaal dwingt organisaties om hun manier van werken drastisch te veranderen. Cultuur en leiderschap spelen daarbij een belangrijke rol. Remote leiderschap is een boek met visie en schetst de toekomst van ons werk. Want: hoe ga je om met verandering, houd je verbinding, draagt iedereen bij aan vernieuwing, weet je van elkaar wat er speelt? Remote leiderschap...
Nederlands | 2 uur 47 minuten (240 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Bart van der Kooi De customer journey in kaart
De klantenreis die wordt beschreven, is het proces waar een klant doorheen gaat bij een aankoop. Het gaat dus over behoeftes, oriëntatie, overweging, beslissing, aankoop, levering, gebruik etc. En het gaat er vooral over hoe je als leverancier die klant aan je bindt. Uiteraard spelen sociale media hierin een grote rol. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 15 minuten (194 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Rutger Steenbergen Kickass content
Zit je verlegen om een origineel idee voor een blog, tweet of Facebookcampagne? Gebruik dan dit handige boek, het zit barstensvol goede ideeën, voortaan schud je content zo uit je mouw. Rutger Steenbergen weet als ervaren SEO-expert precies wat online werkt en heeft voor dit boek de kansrijkste content voor je op een rij gezet. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 13 minuten (191 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Luc van Bussel Gastgevers in Geluk
In zeven stappen naar hartverwarmende hospitality
Hoe maak je van klanten Toffe Gasten? Hoe maak je van medewerkers Vurige Ambassadeurs? Hoe maak je van leveranciers Co-Createurs? Gastgevers in Geluk geeft een antwoord en een formule in zeven stappen op 49 Moments of Magic. Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat zijn teruglustige gasten: gasten die niet meer naar huis willen...
Nederlands | 6 uur 11 minuten (535 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
George van Houtem De psychologie van het onderhandelen
De beste strategieën om elke onderhandeling naar je hand te zetten
Onderhandelingen win je niet met rationele argumenten. Je krijgt alleen je zin als je gebruikmaakt van de juiste psychologische inzichten. In dit boek lees je welke strategieën het beste werken. Tijdens een onderhandeling wordt je mensenkennis continu op de proef gesteld. Hoe goed ben jij in staat om te beoordelen wat jouw gesprekspartners denken en doen. Zijn ze geïnteresseerd in je voorstel? Hoeveel willen ze bieden? Zijn ze serieus, of wordt er een spelletje met je gespeeld? Onderhandelingsexpert...
Nederlands | 3 uur 47 minuten (328 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Bas van Lieshout | Hendrik-Jan van der Waal | Astrid Karsten | Rini van Solingen Agile transformeren
Steeds meer organisaties stappen integraal over op ‘agile’. Dat lijkt in eerste instantie slechts het oppakken van een andere werkwijze. Na verloop van tijd blijkt echter altijd dat diepe wendbaarheid om een complete kanteling vraagt – en dus om een volledige transformatie van de hele organisatie: rigoureuze veranderingen in haar bestaande structuur en cultuur. De vraag is: hoe voer je zo’n bedrijfsbrede transformatie door? Hoe implementeer je die concreet in de praktijk? En wat zijn de randvoorwaarden...
Nederlands | 6 uur 18 minuten (544 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Dimitri Lambermont Online copywriting
Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven. Online copywriter Dimitri Lambermont beschrijft een praktische strategie om snel tot de juiste woorden voor je website te komen. Zo schrijf je teksten die je lezer persoonlijk raken en aanzetten tot actie. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Nederlands | 2 uur 28 minuten (213 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Djoea van Zanten Social selling
Dankzij sociale media kun je relaties opbouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Als klanten je eenmaal zien als mensen komen ze vanzelf naar je toe als ze iets nodig hebben. Stop ook met koude acquisitie en kies voor een warme band met je klant. Als een van de gezichten van Make Marketing Magic helpt Djoea van Zanten dagelijks bedrijven met hun online marketing- en salesvraagstukken. Hij helpt ondernemers om continu zichtbaar te zijn op de radar van hun klanten....
Nederlands | 1 uur 48 minuten (156 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Tony de Bree Overlevingsstrategie voor startups
Veel oprichters van startups hebben op dit moment grote financiële problemen. Ze raken in paniek, hun inkomsten vallen grotendeels weg, ze hebben veel te hoge kosten (want net fors geïnvesteerd) en hun externe financiers laten het ook afweten. Ze moeten van het ene op het andere moment omschakelen van een groeistrategie naar een overlevingsstrategie. Het is ‘verdrinken’ of ‘overleven’. En dat betekent direct in actie komen. Snel handelen. Alleen weten ze vaak niet hoe. Met dit ‘actieboek’ helpt...
Nederlands | 2 uur 15 minuten (195 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
George van Houtem The Dirty Tricks of Negotiating
Discover and master the rules of negotiation
Expert negotiator George van Houtem teaches in a step-by-step approach the tricks of the trade. He explains the techniques and strategies that happen during negotiations, and how pitfalls can be avoided. Van Houtem explains how you can gain control and steer negotiations to your advantage. After The Dirty Tricks of Negotiating you'll master the art of negotiation and never be tricked again. Instead, you'll be using the tricks. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Engels | 2 uur 55 minuten (252 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Joost Minnaar | Pim de Morree Corporate Rebels
In de zomer van 2015 zegden Joost Minnaar en Pim de Morree hun veelbelovende, maar frustrerende banen op om de ruim honderd namen op hun bucketlist van ’s werelds meest inspirerende organisaties, managementgoeroes, vooraanstaande wetenschappers, tegendraadse ondernemers en CEO’s te spreken. Volg ze op hun avontuur en lees wat ze te weten kwamen op hun ontdekkingstocht. Werk kan leuker, beter en inspirerend zijn, ook voor jou! Corporate Rebels, zijn op een missie om een revolutie te ontketenen in...
Nederlands | 6 uur 5 minuten (526 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Richard van Kray Sales vanuit je Hart
Hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf
Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten. Klantgericht adviseren, de klant centraal of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of het is juist een holle frase die verhult dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang...
Nederlands | 4 uur 16 minuten (369 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Maarten Lens-FitzGerald Voice
de spraakrevolutie: inzichten en kansen
In ‘Voice’ vertelt Maarten Lens-FitzGerald dat Voice na internet en mobiel hét nieuwe kanaal voor de consument is. Met je stem stel je vragen of geef je opdrachten, zoals: ‘Wat is het weer?’, ‘Start Friends op Netflix’ of ‘Lichten aan’, en Siri, Alexa of de Google Assistant regelt het voor je. Eén op de drie Amerikanen heeft inmiddels een slimme speaker in huis en in Nederland zijn er in nog geen twee jaar tijd meer dan 400.000 van verkocht. Maar wat is Voice eigenlijk precies? Waarom is het belangrijk?...
Nederlands | 4 uur 57 minuten (427 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2021
Luisterboek (digitaal)
Edgar H. Schein Bescheiden vragen
De kunst van vragen stellen in plaats van opdragen
‘Bescheiden vragen’ biedt een simpele en effectieve techniek om aan positieve relaties te bouwen, vooral tussen mensen met statusverschil. Een echte leider geeft mensen de ruimte zelf te denken door vragen te stellen, in plaats van aan te geven hoe het moet. Dat is best lastig: iedereen vindt het fijn om te laten zien wat hij weet, en van een leider wordt bovendien verwacht dat hij de antwoorden heeft. Maar je kunt onmogelijk de antwoorden hebben als je niet meer dagelijks met je handen in de klei...
Nederlands | 3 uur 36 minuten (312 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Remko van der Drift Proberen lukt altijd
Stop perfectiestress, train je faalspieren
Er zijn veel mensen waarbij ‘goed’ nooit ‘goed genoeg’ is. Die vinden dat ze altijd meer dan het beste van zichzelf moeten geven. Altijd moeten gaan voor een 10+. Want voor minder doen ze het niet. Sterker nog: vaak beginnen ze niet aan iets nieuws of ingewikkelds als ze er niet 100% zeker van zijn dat het perfect wordt. En dat is zo jammer, want proberen lukt altijd! Op zich is er niets mis met perfectionisme: wie wil er nu niet iets prachtigs afleveren? Maar als dat streven voortkomt uit de angst...
Nederlands | 6 uur 25 minuten (554 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Pep Degens Wie is hier nou de baas!?
Zelf kunnen beslissen over je eigen leven, oprecht je eigen keuzes maken, staat voor veel mensen op nummer 1 om écht gelukkig te zijn. In de praktijk worden we echter voortdurend belaagd door ‘bazen’ die ons listig op het verkeerde spoor zetten. Zo raken we allemaal wel eens verstrikt in (destructief) gedrag dat meer gericht is op verdediging, vermijding, controle of ontkenning. We laten ons leiden door onze opvoeding, eerder gemaakte keuzes, angsten, status, bezit of verouderd gedrag. Zo raken...
Nederlands | 4 uur 20 minuten (374 MB) | Bookora, Zeist | 2020
Luisterboek (digitaal)
Rens van der Vorst Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem
En 99 andere belangrijke technlogische vragen van deze tijd
Waarom lijken mijn selfies niet op mij? Mag ik mijn kinderen aan tafel een iPad geven? Waarom is de smartphone zo verslavend? Is afwezigheidsassistent straks een echte baan? Maakt YouTube me ongenuanceerder? Waarom zie ik alleen lelijke vrouwen op Tinder? Als het product gratis is, ben ik dan het product? Rens van der Vorst geeft in ‘Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem’ antwoord op belangrijke technologische vragen. Want we leven meer dan ooit in een wereld vol digitale technologie....
Nederlands | 3 uur 54 minuten (336 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Philip Rucker | Carol Leonnig Een heel stabiel genie
Hoe Donald Trump Amerika op de proef stelt
In 2020 gaan de Amerikanen weer naar de stembus om een president te kiezen. Wat zou nog vier jaar Trump betekenen? Philip Rucker en Carol Leonnig nemen afstand van de dagelijkse waan van breaking news en Twitter voor een reconstructie van de eerste ambtstermijn. Op basis van meer dan 200 bronnen in en om het Witte Huis wordt een schokkend beeld geschetst van de dagelijkse gang van zaken in het Oval Office en van Trumps ontmoetingen met buitenlandse regeringsleiders. Terwijl het onderzoek van Robert...
Nederlands | 17 uur 41 minuten (1527 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)