Zoekresultaten
Resultaat 821 - 840 (van 1277)
George A. Akerlof | Robert J. Shiller De economie van list en bedrog
Uitleg van de lagen en listen waarmee verkopers van diensten en producten inspelen op de psychische zwakheden van kopers.
Non-fictie
Nederlands | 284 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | AUP, Amsterdam | 2017
E-book
S. Klous | N. Wielaard Vertrouwen in de slimme samenleving
wat het betekent als we alles modulair, agile en decentraal gaan inrichten
Sander Klous en Nart Wielaard gaan na het baanbrekende ‘Wij zijn big data’ nog in hun nieuwe boek ‘Vertrouwen in de slimme samenleving’. Hoe kunnen wij als samenleving omgaan met de grootste uitdaging van deze tijd: grip houden op onze steeds complexer wordende wereld? De slimme samenleving is geweldig: algoritmes helpen om ons leven aangenamer of efficiënter te maken. Denk aan zelfrijdende auto’s of software die een dokter ondersteunt om betere diagnoses te stellen. Tegelijkertijd lopen we tegen...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Geert Reuten De kleine Marx
zijn kapitale werk samengevat
De drie delen van 'Das Kapital' (1867), de economische analyse van het kapitalisme van Karl Marx, samengevat en toegankelijk gemaakt voor een groter publiek.
Non-fictie
Nederlands | 61 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Eric Ries De startup-methode
ondernemerschap als succesfactor in elke organisatie
Uiteenzetting van een methode voor continue innovatie en innovatief ondernemen, in elke functie in een bedrijf.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Sebastiaan Hooft APK voor ondernemers
hoe je onder druk gezond en succesvol blijft
Persoonlijk getint relaas over duurzaam ondernemerschap.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Arjan Broere | Ruben Verzijl De kleine Allen
Getting things done samengevat
'Getting Things Done' van David Allen is een klassieker op het gebied van productiviteitsmanagement. Arjan Broere en Ruben Verzijl, beiden ervaren GTD-trainers, vatten in 'De kleine Allen' de speerpunten van de methode voor je samen. GTD is het antwoord op het probleem waar velen mee worstelen: te veel te doen in te weinig tijd. De methode helpt je snel informatie te filteren en te prioriteren. Bovendien is het een waterdicht systeem om alleen dat wat je nu moet doen op de radar te hebben en tóch...
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Simon Douw | Gijsbert Koren Het grote crowdfunding boek
de weg naar jouw crowd
Overzicht van de te doorlopen stappen om tot een succesvolle crowdfundingsactie te komen.
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's (ePub2, 2,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Ben Meijering Eenvoud voor gevorderden
ingrediënten voor inspirerend leiderschap
Spirituele visie op inspirerend leiderschap, waarvan het streven naar eenvoud de kern uitmaakt.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,4 MB | AnkhHermes, Utrecht | 2017
E-book
W. Chan Kim | Renée Mauborgne Blue Ocean Shift
nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen
Stappenplan voor ondernemers en marketeers om nieuwe markten te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 3,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Jeroen Busscher Aanstekelijk veranderen
sturen zonder te dwingen
Nieuwe visie op managen, leidinggeven en veranderen in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Rembrandt Koppelaar | Willem Middelkoop De Tesla-revolutie
waarom de olie-industrie haar macht verliest
Informatie in de vorm van vraag en antwoord over de ingrijpende veranderingen in de energievoorziening en de gevolgen daarvan voor het dagelijks leven.
Non-fictie
Nederlands | 358 pagina's (ePub2, 4,3 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2017
E-book
Roger Connors | Tom Smith | Craig R. Hickman Het Oz-principe
betere resultaten door een cultuur van accountability
Handreiking voor medewerkers om hun eigen verantwoordelijkheid te nemen en zelf problemen op te lossen in plaats van zich in de slachtofferrol te plaatsen.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's (ePub2, 3,8 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Peter Runhaar De kleine Semler
zijn Semco-aanpak samengevat
‘De kleine Semler’ is een samenvatting van de filosofie en aanpak van Ricardo Semler, de geestelijk vader van de zelfsturende organisatie. Zijn bedrijf Semco werd zeer succesvol nadat hij snoeide in managementlagen en de macht teruggaf aan de werknemers. Zo werft en beoordeelt het Semco-personeel zelf zijn managers, heeft het inspraak bij belangrijke beslissingen en deelt het in de winst. Semler gelooft in de kracht van kleine teams, transparantie en vertrouwen. Zijn revolutionaire aanpak kreeg veel...
Non-fictie
Nederlands | 59 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Dawna Jones Besluiten nemen voor dummies
Praktische adviezen aan managers en leidinggevenden.
Non-fictie
Nederlands | 368 pagina's (ePub2, 2 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Victor Broers De Panama Papers
waar gaan ze echt over?
Overzicht van de gecompliceerde internationale financiële constructies die bedrijven en vermogende particulieren in staat stellen geen tot amper belasting te betalen.
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's (ePub2, 1 MB) | Q, Amsterdam | 2016
E-book
Bob Nelson | Peter Economy Managen voor dummies
De functie van manager kan intimiderend en uitdagend zijn. 'Managen voor Dummies, 3e editie' geeft je praktische adviezen over de belangrijkste aspecten van managen, zoals delegeren in plaats van orders geven, het functioneren van je medewerkers verbeteren, je boodschap overbrengen, teambuilding en samenwerking. Of je nu een beginnende of een ervaren manager bent, dit boek biedt je alles wat je nodig hebt om te slagen. Bob Nelson is oprichter en directeur van Nelson Motivation, een managementtraining-...
Non-fictie
Nederlands | 305 pagina's (ePub2, 2,4 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Karen Dietz | Lori L. Silverman Storytelling voor dummies
Over een marketingtrend die inhoudt dat een bedrijf vooral een goed verhaal moet hebben over zijn producten of diensten.
Non-fictie
Nederlands | 369 pagina's (ePub2, 2 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Monica Wigman Regel jij het draagvlak?
een praktisch handboek over verandercommunicatie
Monica Wigman deelt in dit praktische handboek haar persoonlijke ervaringen als adviseur en als docent en workshopbegeleider. Ze laat de lezer zien welke communicatie past bij de diverse veranderstrategieën en ze houdt de communicatieprofessional scherp als het gaat om de eigen rol. Hoe betrek je betrokkenen, organiseer je het luistervermogen, ga je om met weerstand en verhoog je de kwaliteit van interactie? Bijdragen van: Guido Rijnja, Nancy van der Vin, Cara Koesoemo Joedo, Frithjof de Haan,...
Non-fictie
Nederlands | 962 pagina's (ePub3, 7,3 MB) | De Communicatiepraktijk, 's-Gravenhage | 2016
E-book
Anna Roelofsz Een huis kopen voor dummies
Als je een huis wilt kopen ga je meestal niet over één nacht ijs. En ook niet over twee. Maar als je eenmaal weet dat je de grote stap gaat nemen, loop je onvermijdelijk tegen een aantal obstakels aan die je niet had voorzien. Deze geheel bijgewerkte nieuwe editie van 'Een huis kopen voor Dummies' helpt je om zo goed mogelijk voorbereid te zijn op alles wat er bij het kopen van een huis komt kijken. Lees hoe je de beste makelaar vindt, welke hypotheek voor jou het meest geschikt is, waarop je moet...
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's (ePub2, 6,4 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Alexander Hiam De kleine marketing voor dummies
Beknopt overzicht van de basisprincipes van marketing.
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book