Zoekresultaten
Resultaat 81 - 100 (van 170)
European Muslims and new media
Bijdragen over rol van nieuwe media in het leven de Europese moslims.
Non-fictie
Engels | 180 pagina's (PDF, 2,9 MB) | Leuven University Press, Leuven | 2017
E-book
Bert Verdonck De kleine WhatsApp voor dummies®
Compacte begrijpelijke handleiding vol praktische tips voor het gebruik van de gratis dienst WhatsApp, het populaire programma dat gebruikt wordt om via internet te bellen en berichten met elkaar uit te wisselen op de smartphone.
Non-fictie
Nederlands | 61 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Wetenschappelijke parels
het belangrijkste wetenschappelijke nieuws volgens 193 'briljante geesten'
Korte artikelen over recente wetenschappelijke ontdekkingen, ontwikkelingen en inzichten op uiteenlopende terreinen.
Non-fictie
Nederlands | 294 pagina's (ePub2, 1 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2017
E-book
Everyday life practices of Muslims in Europe
Bijdragen over de dagelijkse gewoonten van moslims in Europa.
Non-fictie
Engels | 234 pagina's (PDF, 1,4 MB) | Leuven University Press, Leuven | 2017
E-book
Jan Geurtz Over liefde en loslaten
de levenscrisis als spirituele doorbraak
Verhandeling om een crisis in je leven op te lossen door anders met het lijden om te gaan.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's (ePub2, 4,7 MB) | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2017
E-book
Sally Coulthard Handboek vuurtje stoken
Sally Coulthard schrijft met ‘Handboek vuurtje stoken’ hét boek voor wie van kampvuren, haardvuren en fikkie stoken houdt. De zoete geur, het knapperende hout, de intense warmte en het flakkeren van de vlammen: iedereen heeft er goede herinneringen aan. In ‘Handboek vuurtje stoken’ legt Sally Coulthard uit wat je nodig hebt om een goed vuur te maken. Ze begint bij de basis: het verzamelen, hakken en kappen van hout. Vervolgens vertelt ze welke houtsoort het best of het langst brandt, en hoe je een...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2018
E-book
Toine Heijmans Nederland ligt er prima bij
'Nederland ligt er prima bij' is een portret van een prima land, geschreven door Toine Heijmans, de journalist met misschien wel de mooiste pen van Nederland. Over Nederland valt een hoop te zeuren. Als je sommige opiniemakers en politici moet geloven, staan we aan de rand van de afgrond: vanachter hun vaak digitale spreekgestoeltes schetsen ze het beeld van een verdeeld land in verwarring, ten prooi aan populisme en moreel verval. Maar wie echt gaat kijken ziet: Nederland ligt er prima bij. Toine...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 2,9 MB | Atlas Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Henning Beck Fouten maken is goed voor je brein!
waarom de zwakte van ons brein juist onze kracht is
Nieuwe visie op de mogelijkheden en onmogelijkheden van het menselijk brein.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,7 MB | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2018
E-book
Dave Goulson De vlucht van de hommel
Belevenissen van een bioloog op zoek naar hommels, met beschouwingen over natuurbeheer.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Mitchell J. Prinstein Populair
de kracht van innemendheid in een wereld geobsedeerd door status
Vertaling van een gedegen en langjarig Amerikaans studieonderzoek naar het fenomeen ‘populariteit’, geschreven door een hoogleraar psychologie en neurowetenschappen, die werkzaam is aan de University of North Carolina.
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's (ePub2) | De Arbeiderspers, Amsterdam | 2017
E-book
Tali Sharot Dingen gedaan krijgen
hoe je met hersenwetenschap mensen kan beïnvloeden
In Dingen gedaan krijgen laat Tali Sharot, universitair docent neurologie, zien hoe je met hersenwetenschap mensen kunt beïnvloeden. De mens is namelijk niet rationeel en laat zich liever leiden door emoties dan door feiten. Bovendien zijn mensen slecht in het nemen van besluiten en houden ze zichzelf de hele dag voor de gek. Maar wat moeten we met die informatie en vooral: hoe kunnen we ervoor zorgen dat mensen wel zo veel mogelijk het goede doen? Sharot gaat verder waar veel psychologen ophouden...
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2018
E-book
Jeroen Kleijne De draad weer oppakken
trauma- en rouwverwerking
Handreiking voor mensen die na een traumatische ervaring een nieuwe start maken in hun leven.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's (ePub2, 2,1 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2017
E-book
Bas Nieuwenhuijsen | Richard Otto Blokker
huishoudwinkel in crisistijd
Geschiedenis van de huisartikelenonderneming Blokker.
Non-fictie
Nederlands | 87 pagina's (ePub2, 12 MB) | Tens Media, Hilversum | 2017
E-book
G. Alberts | S.F.M. van Vlijmen Computerpioniers
het begin van het computertijdperk in Nederland
Geschiedenis van computers in Nederland.
Non-fictie
Nederlands | 275 pagina's (ePub2, 44 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2017
E-book
Cas Mudde | Cristóbal Rovira Kaltwasser Populisme
Wetenschappelijke visie op het politieke verschijnsel populisme.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 6,5 MB) | Amsterdam Academic Archive, Amsterdam | 2017
E-book
Xavier van Leeuwe | Matt Lindsay | Matthijs van de Peppel De relatie-economie
breng data tot leven en bouw waardevolle klantrelaties
Praktische adviezen aan ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 2,2 MB | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Bettina Stangneth Leugens lezen
Filosofische verhandeling over de rol die leugens spelen in het menselijk leven.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Atlas Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Carolyne Larrington De noordse mythen
goden en helden van het oude Scandinavië
Inleiding in de Scandinavische mythologie.
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's (ePub2, 5,6 MB) | Athenaeum-Polak & Van Gennep, Amsterdam | 2017
E-book
P.Th.H. van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Marian Mudder Sofasessies
hoe therapie mij niet heeft geholpen en vooral waarom niet
Ervaringen van de actrice en schrijfster met verschillende vormen van therapie in de geestelijke gezondheidszorg.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2017
E-book