Zoekresultaten
Resultaat 141 - 158 (van 158)
Marvin Bos De kleine Facebookmarketing voor dummies
Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er bijzonder gericht adverteren. Veel bedrijven weten te weinig van de mogelijkheden om goede resultaten te behalen. Dit boekje legt je van A tot Z uit hoe je een marketingcampagne op Facebook voorbereidt, inboekt, monitort en optimaliseert. Marvin Bos is social media consultant bij een mediabureau. Hij werkt aan een toenemend portfolio van de meest diverse bedrijven...
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Bert Verdonck De kleine LinkedIn voor dummies®
Gebruikersgids voor het zakelijke sociale netwerk.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,6 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Renée van Zijl Webcare
een tool voor relatiemanagement
Studieboek op hbo-niveau over het beheren door bedrijven en organisaties van klantcontacten via internet en sociale media.
Non-fictie
Nederlands | PDF, 2,9 MB | Econtentenzo, Haelen | 2018
E-book
Ellis Buis | Joyce Hardholt Verleid je lezer online
succesformules voor overtuigend en creatief schrijven
Gids met tips voor het schrijven van overtuigende online teksten.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's (ePub3, 5,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2018
E-book
Esther Molenaar Bloggen doe je zo!
met de WRITE-methode
Handboek voor het zakelijk bloggen voor ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 117 pagina's (ePub, 1,1 MB) | b:klight, [Gieten] | 2014
E-book
Corinne Keijzer Meer succes met LinkedIn!
handleiding voor professionals
Veel mensen zien LinkedIn nog steeds als een database voor contacten of denken dat je het alleen maar gebruikt bij het zoeken naar een nieuwe baan. Jammer, want LinkedIn biedt zoveel meer voor professionals. Na het lezen van dit e-book, wat bestaat uit 445 pagina's, snap je de meerwaarde van LinkedIn en ben jij ook in staat zakelijk succes uit dit uitgebreide platform te halen. Zorg ervoor dat je je concurrentie voor blijft en leer alle geheimen rondom social selling. Dit e-book is voor zowel beginners...
Non-fictie
Nederlands | 445 pagina's (PDF, 40 MB) | Some Books Uitgeverij, Amersfoort | 2019
E-book
Hans van Willigenburg Ik twitter, dus ik besta!
vrolijke tweets over de wereld van nu
Even lachen om de gekte waarin we leven? In een groot aantal vrolijke tweets neemt Hans van Willigenburg de waanzin van politiek, media, lifestyle en de nieuwste trends met je door. Ik twitter, dus ik besta! is zijn scherpe en geestige kijk op de wereld van nu.
Non-fictie
Nederlands | ePub, 0,2 MB | BBNC Uitgevers, 's-Gravenhage | 2010
E-book
Nick Toet Eten met Nick
65 recepten om makkelijk (en vooral teringlekker) te koken
Eten met Nick van YouTube-fenomeen Nick Toet staat vol makkelijke recepten en tips en tricks waarmee zelfs jij kunt leren koken. Van de meest fluffy American pancakes tot superturboshoarma en van een Broodje Beschuitstuitah en Boeuf Bourguignon tot aan Haagse worstenbroodjes. Weg met al die moeilijke instructies en gewoon lekker koken zoals het hoort; zonder poespas en naar eigen smaak. Het moet net dat ene plekje raken waarvan je zegt 'oh mijn god, ik heb nog nooit zo lekker gegeten'. Want dat is...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 24 MB | Carrera, Amsterdam | 2021
E-book
Jill Mansell Stuur me een berichtje
Stuur me een berichtje van Jill Mansell is een hartverwarmende en romantische feelgood over een vrouw die opnieuw moet beginnen. Voor iedereen die houdt van de romans van Jojo Moyes en Sophie Kinsella. Waarom moest Essie ook zo nodig haar ware gevoelens in die brief zetten? Hij was alleen voor haar beste vriendin bestemd, en niet voor het hele internet. Dan had ze nu nog gewoon een huis, een baan en een vriend gehad. Aan de andere kant, als ze niet opeens alles was kwijtgeraakt, zou ze Zillah en...
Fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Luitingh Sijthoff, Amsterdam | 2018
E-book
Jaron Lanier Tien argumenten om je sociale media-accounts nu meteen te verwijderen
In ‘Tien argumenten om je sociale media-accounts nu meteen te verwijderen’ stelt Silicon Valley-pionier Jaron Lanier dat een leven zonder sociale media ons aardiger, verstandiger en gelukkiger maakt. Sociale media hebben de neiging het slechtste in ons naar boven te halen. Ze maken ons dommer, egoïstischer en willozer. Ze misleiden ons met illusies van populariteit en succes. Ze geven ons het idee meer ‘verbonden’ te zijn dan ooit, terwijl we in werkelijkheid van andere mensen vervreemd raken. We...
Non-fictie
Nederlands | 134 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2018
E-book
Doen, durven of de waarheid?
democratie in digitale tijden
Als je het nieuws en de sociale media van de laatste jaren mag geloven, staan democratieën wereldwijd onder druk door stromen van nepnieuws, alternatieve feiten en andere post truth-perikelen. Waar iedereen in de beginjaren vol hoop was over het vrije woord en open gesprek op internet, is het enthousiasme inmiddels bekoeld. In Doen, durven of de waarheid? Democratie in digitale tijden leggen jonge wetenschappers uit wat we écht weten over politieke misinformatie op internet en sociale media. De...
Non-fictie
Nederlands | 294 pagina's (ePub2, 6,5 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2020
E-book
Koen Pieter van Dijk | Mireille van Hout Gelukkig verloren
mijn leven als Koen Kardashian
‘Zo fijn als het thuis was, zo ellendig was het op school. Koen was kwetsbaar, meisjesachtig en uitbundig, voor de pestkoppen van de christelijke dorpsschool het ideale pispaaltje. Wanneer de treiteraars hem uitscholden, boog hij letterlijk zijn hoofd. Stilletjes trok hij zich terug op een plek waar niemand hem zag om daar uit te huilen.’ Koen Pieter van Dijk werd geboren op 5 november 1992 en groeide op in Bleiswijk, vlak bij Rotterdam, de stad die aan de grondslag ligt van zijn nu al bewogen leven....
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | VIP, Amsterdam | 2020
E-book
Lilian Stolk Het zonderwoorden-boek
waarom we steeds meer zeggen met emoji
Overzicht van de opkomst en toekomst van emoji's, de nieuwe, populaire universele beeldtaal die vooral op sociale media wordt gebruikt.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 8,2 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2018
E-book
Luc Morjaeu | Peter Van Gucht Suske en Wiske
de sinistere site
Ballonstrip.
Fictie | Stripverhaal
Nederlands | 43 pagina's | Standaard Uitgeverij, [Antwerpen] | 2011
Gedrukt boek
Dan Hassler-Forest Transmedia
verhalen vertellen in het digitale tijdperk
Beschouwing over het verschijnsel transmedia, waarbij verhalen doelbewust over verschillende media (boek, film, game) worden versnippert, niet alleen om ze te verspreiden maar ook om ze vorm te geven.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2, 2,3 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2014
E-book
James Rallison The Odd 1s Out
The First Sequel
Nieuw en nog nooit eerder vertoond materiaal van de YouTube-ster
Fictie | Stripverhaal
Engels | 217 pagina's | A TarcherPerigee Book, New York | 2020
Gedrukt boek
James Rallison The Odd 1s Out
How to Be Cool and Other Things I Definitely Learned from Growing Up
Favoriete strips van fans en nog nooit eerder vertoond materiaal van de YouTube-ster
Fictie | Stripverhaal
Engels | 227 pagina's | A TarcherPerigee Book, New York | 2018
Gedrukt boek
Marjon Schols | Marion Duimel | Jos de Haan Hoe cultureel is de digitale generatie?
het internetgebruik voor culturele doeleinden onder schoolgaande tieners
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Sociaal en Cultureel Planbureau, Den Haag | 2011
Gedrukt boek