Zoekresultaten
Resultaat 1 - 11 (van 11)
Zoe Sugg Girl online going solo
Penny (16, ik-figuur) heeft liefdesverdriet. Haar vriendje Noah lijkt van de aardbodem verdwenen. Zelfs zijn familie weet niet waar hij is. Ondanks haar verdriet probeert Penny haar leven weer op te pakken. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Romantische verhalen
Nederlands | 282 pagina's | Van Goor, Houten | 2016
Gedrukt boek
Goldy Moldavsky Kill the boy band
hoe dun is de scheidslijn tussen fan en freak?
Vier meiden zijn fan van een beroemde boyband en overnachten in hetzelfde hotel in New York. Middenin de gekte van fans, social media, leugens en geheimen ontvoeren ze per ongeluk een lid van de band. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Detectiveroman
Nederlands | 226 pagina's | Young & Awesome, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Hannah Moskowitz | Kat Helgeson Gena & Finn
Gena (18) en Finn (22) zijn fan van de televisieserie Up Below. Ze lezen elkaars blogs en gaan e-mailen. Er ontstaat een online vriendschap die steeds dieper wordt. Als het noodlot Gena's leven overhoop gooit, is Finn de enige die haar kan helpen. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie
Nederlands | 287 pagina's | Davidsfonds Infodok, [Leuven] | 2018
Gedrukt boek
Zoe Sugg Divčyna onlajn; Дівчина онлайн
solo; соло
Penny (16, ik-figuur) heeft liefdesverdriet. Haar vriendje Noah lijkt van de aardbodem verdwenen. Zelfs zijn familie weet niet waar hij is. Ondanks haar verdriet probeert Penny haar leven weer op te pakken. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Romantische verhalen
Oekraïens | 390 pagina's | Vydavnyctvo Staroho Leva, Lʹviv | 2022
Gedrukt boek
Donna Freitas Unplugged
Skye (16, ik-figuur) leeft al ruim tien jaar in de Appwereld, een virtuele wereld gescheiden van de echte wereld. Ze hoopt binnenkort te kunnen uitpluggen om haar familie weer te zien. Maar dan wordt de toegang naar de echte wereld gesloten. Vanaf ca. 15 jaar.
Fictie | Science fiction
Nederlands | 399 pagina's | Blossom Books, [Alkmaar] | 2016
Gedrukt boek
Luanne Rice Mijn berichtje aan jou
Twee zussen - Eén berichtje. Een ongeluk dat alles verandert
Tess (16, ik-persoon) krijgt een ernstig auto-ongeluk omdat ze tijdens het rijden appt met haar zusje Evi (14, ik-persoon). Het lijkt alsof ze in coma ligt, maar ze heeft het locked-in syndroom. Ze kan alles horen en zien, maar niemand heeft het in de gaten behalve Eva misschien? Vanaf ca. 15-jaar.
Fictie
Nederlands | 298 pagina's | Young & Awesome, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Jaap de Bruijn | Bert Verdonck Social media voor dummies
De "nieuwe' social media buitelen over elkaar heen. Het lijkt soms wel of er elke dag weer een nieuw platform bijkomt. Social media voor Dummies maakt je wegwijs in "de wereld die social media heet'. Welk platform past bij jou? Waar moet je beginnen als je een keuze hebt gemaakt? Welke valkuilen zijn er als je op social media actief wordt? Dit boek geeft de antwoorden, aan de hand van algemene principes, concrete handleidingen voor de belangrijkste platforms, praktijkvoorbeelden en leerzame anekdotes....
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 8,8 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2020
E-book
Carola Rodrigues Social selling
masterclass
Praktische gids voor de omgang met potentiële klanten met behulp van de sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Bertram + de Leeuw Uitgevers, Haarlem | 2016
E-book
Bart De Clerck | Luc Colemont Alles in twitterland
volg de tips van 14 succesvolle Twitteraars
Meer dan een half miljoen! Tel het aantal volgers bij elkaar van de 14 Twitteraars die in dit boek vertellen over hun avonturen met het blauwe vogeltje, en je zit er ruim over... Ben je een beginnende of een aarzelende Twitteraar? Dan kun je heel wat leren van Kristof Calvo, Bar De Clerck, Luc Colemont, Theo Francken, Youssef Kobo, Stefaan Lammertyn, Eva Mouton, Geert Noels, Pieter Van Ostaeyen, Jill Peeters, Veerle Pieters, Ivan De Vadder, Joke Van de Velde, Michel Verschueren en Marieke 'Wielemie'...
Non-fictie
Nederlands | 150 pagina's (ePub2, 10 MB) | Vrijdag, Antwerpen | 2016
E-book
Renée van Zijl De inzet van touchpoints
moderne mediaplanning
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal 'winkel' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints...
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2) | Econtentenzo, Waalre | 2019
E-book
Pieter van de Glind | Harmen van Sprang Share
Bespreking van de zogenoemde deeleconomie, waarbij mensen gezamenlijk gebruikmaken van woningen, spullen en diensten zonder financiële verplichtingen.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book