Zoekresultaten
Resultaat 1 - 20 (van 36)
Manfred Spitzer Digitale dementie
hoe wij ons verstand kapotmaken
Waarschuwing tegen de nadelige cognitieve effecten van de toenemende digitalisering in de samenleving.
Non-fictie
Nederlands | 351 pagina's | Atlas Contact, Amsterdam [etc.] | 2013
Gedrukt boek
César Cleijn Sociale media ...voor kids
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe sociale media als Twitter, Skype en Hyves werken. Met tips om veilig te internetten. Met schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 9 t/m 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
César Cleijn Muziek maken ...voor kids
Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je met gratis programma's als Audiotool en Virtual DJ muziek kunt maken en ontwerpen op de computer. Met schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 9 t/m 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 180 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2013
Gedrukt boek
César Cleijn Foto- en videoprojecten ... voor kids
Hoe maak je betere foto's en video's? Met tips om ze te bewaren en bewerken. Stapsgewijze uitleg met schermafbeeldingen in kleur. Vanaf ca. 9 t/m 13 jaar,
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2012
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Websites maken voor kinderen
Hoe maak je een website, voeg je foto's toe, gebruik je sjablonen en zet je de website op internet? Stapsgewijze uitleg met veel schermafdrukken in kleur. Op de cd-rom staat WebEasy8. Vanaf ca. 9 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Visual Steps, [Uithoorn] | 2009
Gedrukt boek
César Cleijn Bloggen ...voor kids
Maak een blog over jezelf of jouw hobby. Stapsgewijs wordt uitgelegd hoe je dit doet met bijvoorbeeld het gratis programma Blogger van Google. Met schermafbeeldingen en kleurentekeningen. Vanaf ca. 8 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2013
Gedrukt boek
Carlijn Bekker De blog bijbel
voor beauty chicks & shopaholics
Tips en adviezen om een blog te schrijven over mode, beauty, make-up, lifestyle en kleding. Met enige illustraties in zwart-wit en roze. Vanaf ca. 15 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | B for books, Maartensdijk | 2014
Gedrukt boek
Francisca J.C. Fouchier | Victor G.B. Peters Websites maken voor kinderen
In korte hoofdstukken met veel schermafbeeldingen wordt verteld hoe je zelf je eigen website kunt maken. Vanaf ca. 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 219 pagina's | Bruna MultiMedia, [Utrecht] | 2005
Gedrukt boek
Peter Olsthoorn The price we pay for Google
The growth of Google as a gate to information and entertainment is as dizzying as it is fascinating. 'I can't imagine a life without Google', is an often heard saying. There is a blind trust at its ground, but are we aware of Google's selection processes and what it does with the information on our behavior on the internet? The search results are getting more and more personal and the so-called 'free' services are paid for by the information on our surf behavior. We have become both the producer...
Non-fictie
Engels | 71 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Eburon Elements, Delft | 2016
E-book
John R. Levine | Margaret Levine Young Internet voor Dummies®
Als je nieuw bent op internet en alles snel wilt begrijpen zonder al dat intimiderende technische jargon, dan is deze nieuwe editie van 'Internet voor Dummies' voor jou bedoeld! Niet voor niets zijn er wereldwijd al meer dan vijf miljoen exemplaren van deze bestseller over de toonbank gegaan. Je maakt kennis met verschillende webbrowsers, vindt informatie en pagina's die je snel nodig hebt, leert omgaan met e-mail en leest alles over social media en blogs. John R. Levine is een internetgoeroe die...
Non-fictie
Nederlands | 296 pagina's (ePub2, 5 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Bert Verdonck De kleine WhatsApp voor dummies®
Compacte begrijpelijke handleiding vol praktische tips voor het gebruik van de gratis dienst WhatsApp, het populaire programma dat gebruikt wordt om via internet te bellen en berichten met elkaar uit te wisselen op de smartphone.
Non-fictie
Nederlands | 61 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Regien Wiggers Internet verandert alles
Studie naar de impact van internet op ons en de maatschappij.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | Aspekt, Soesterberg | 2017
E-book
Brad Hill De kleine Google voor Dummies
Zoeken met Google is toch simpel? Dat klopt! Wat veel mensen echter niet weten is dat je veel sneller antwoord kunt krijgen op je vragen. Om de kracht van Google optimaal te benutten leer je in dit boekje snel, gericht en efficiënt zoeken aan de hand van talloze trucs. Ontdek de geheimen van Google Chrome, Gmail en Google Drive en duik in de fascinerende wereld van Google Maps, Street View en Google Earth. Deze tweede editie is geheel geactualiseerd en uitgebreid met informatie over onder meer Google...
Non-fictie
Nederlands | 86 pagina's (ePub2, 1,7 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Marco Heida Waardecreatie met het Internet of Things
inzichten, technieken, businessmodellen
In ‘Waardecreatie met het Internet of Things’ legt Marco Heida uit wat het Internet of Things (IoT) precies is, waarom je er met je organisatie mee aan de slag moet en hoe je de eerste stappen zet om gebruik te maken van de mogelijkheden. Heida volgt de ontwikkelingen in IoT al jaren en weet als geen ander de essentiële begrippen, technieken en businessmodellen uit te leggen. In kort bestek voorziet hij je van alle benodigde informatie om zelf strategische keuzes te maken, je CIO aan te sturen of...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Daan van Bergen Vloggen voor professionals
visual storytelling met je smartphone
In ‘Vloggen voor professionals’ laat videoproducent Daan van Bergen zien waarin de kracht van zakelijk vloggen zit voor ondernemers en bedrijven. Een goede video draagt bij aan je online zichtbaarheid en is dé manier om mensen direct en persoonlijk te betrekken bij jouw onderwerp of bedrijf. Daarbij hoef je niet zelf in beeld te komen, maar kun je bijvoorbeeld ook klanten of collega’s interviewen. En je hebt er geen dure apparatuur voor nodig: met je eigen smartphone kun je meteen aan de slag. Van...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Nicholas Carr Het ondiepe
hoe onze hersenen omgaan met internet
Analyse van de invloed van het toenemende internetgebruik op het functioneren van de hersenen.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2012
E-book
Jaap de Bruijn De kleine Facebook voor dummies
Je online dagboek, een ontmoetingsplaats, je visitekaartje, een reclamezuil. Met Facebook kun je alle kanten op. In dit boekje lees je alles over de basisprincipes van dit populaire platform. Ontdek hoe je jezelf of je bedrijf kunt profileren en interessante content kunt vinden. Met een apart hoofdstuk over zakelijk gebruik, zodat je je eigen Facebook-marketingplan kunt uitvoeren. Jaap de Bruijn heeft jarenlange ervaring met het professioneel gebruik van internet en sociale media. Hij was het eerste...
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's (ePub2, 1 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2018
E-book
Bert Verdonck De kleine Snapchat voor dummies®
Compacte en begrijpelijke handleiding vol praktische tips voor het gebruik van de gratis dienst Snapchat, het populaire programma dat gebruikt wordt om via internet video's uit te wisselen op de smartphone.
Non-fictie
Nederlands | 70 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2020
E-book
Denis Doeland Digitaal vermogen
de kracht, macht en potentie van elke organisatie
Digitaal Vermogen, de kracht, macht en potentie van elke organisatie, is een handleiding om je business te 'hacken'. Het helpt je om je bedrijfswaarde te vergroten en omzetten te verhogen. Daarnaast laat dit boek innovaties slagen, doordat het de juiste omstandigheden voor een digitale transformatie helpt scheppen. Het stelt je in staat om de (financiële) waarde van data te voorspellen. Ook is het bruikbaar gereedschap om nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen. Kortom, alles om de relatie-economie...
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's (PDF, 15 MB) | DDMCA, Amsterdam | 2018
E-book
Jaap de Bruijn | Bert Verdonck Social media voor dummies
De "nieuwe' social media buitelen over elkaar heen. Het lijkt soms wel of er elke dag weer een nieuw platform bijkomt. Social media voor Dummies maakt je wegwijs in "de wereld die social media heet'. Welk platform past bij jou? Waar moet je beginnen als je een keuze hebt gemaakt? Welke valkuilen zijn er als je op social media actief wordt? Dit boek geeft de antwoorden, aan de hand van algemene principes, concrete handleidingen voor de belangrijkste platforms, praktijkvoorbeelden en leerzame anekdotes....
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 8,8 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2020
E-book