Zoekresultaten
Resultaat 1 - 13 (van 13)
Stichting Schrijvers School Samenleving Dichters op school
Informatie voor leerkrachten in het basisonderwijs over de mogelijkheden van het poëzie-onderwijs: lezen, schrijven, dichters presenteren ... etc.
Nederlands | 112 pagina's | Oscar Romeroschool, Rotterdam | 1992
Gedrukt boek
Stichting Schrijvers School Samenleving Muisstil
voorlezen in het voortgezet onderwijs
Nederlands | 96 pagina's | Stichting Schrijvers School Samenleving, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
Marlies Beermann | Annette Breucker | Monika Gsella Muziek- en dansspelletjes voor kinderen van 3-8 jaar
120 eenvoudige en creatieve groepsspelletjes gebaseerd op dans en muziek, bedoeld voor alle onderwijs- en vormingssituaties
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's | Panta Rhei, Katwijk | 1994
Gedrukt boek
Nederlands Bibliotheek en Lektuur Centrum Neem en lees
literaire competentie; het doel van het literatuuronderwijs
Bundel bijdragen aan het congres over literatuurdidactiek van de Katholieke Universiteit Nijmegen in 1990.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Nederlands Bibliotheek en Lektuur Centrum, Den Haag | 1992
Gedrukt boek
Wilma van der Pennen Literatuur... daar snap ik niks van
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | Stichting Lezen, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
Beppie van der Sanden Engels
Richtlijnen voor de leerkracht om de lessen Engels op de basisschool levendiger en begrijpelijker te maken.
Non-fictie
Nederlands | 31 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
Per Groen Verhalen schrijven
Didaktische handleiding voor creatief leren schrijven van kinderen in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
Jos Walta Spelen met prentenboeken
Allerlei aanwijzingen en suggesties voor het gebruik van prentenboeken bij tal van spelactiviteiten in de onderbouw basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
Ton Kalwij Ontdekdozen
Handleiding voor de leerkracht waarin aangegeven wordt hoe hij ontdekdozen kan samenstellen en hoe ze in de klas gebruikt kunnen worden.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
Jantsje Klaver Muziekinstrumenten
Richtlijnen voor de leerkracht voor het door de leerlingen zelf laten maken van muziekinstrumenten.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
Ineke Jonker | Marieke Middelkoop Louter audio
Didactische handleiding om kinderen op een creatieve manier met geluid te laten omgaan.
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's | De Ruiter, Gorinchem | 1992
Gedrukt boek
AVI-niveaulijsten voor het technisch lezen 1992
niveaulijsten van 450 boeken voor het technisch lezen, ingedeeld naar het niveau en naar uitgever
Overzicht van 450 boeken, geanalyseerd volgens AVI-criteria voor het technisch lezen.
Non-fictie
Nederlands | 49 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum (KPC), 's-Hertogenbosch | 1992
Gedrukt boek
Salih Aydoğan Hayat kaynaǧımız müzik
ortaokullar için
Muziek, onze levensbron. - Lesboek voor het muziekonderwijs aan kinderen van twaalf tot en met veertien jaar.
Non-fictie
Turks | 195 pagina's | Arkadaş, Ankara | 1992
Gedrukt boek