Zoekresultaten
Resultaat 1 - 10 (van 10)
Clive Gifford iRobot
Waarvoor kunnen we robots allemaal gebruiken, nu en in de toekomt? Lees over hun inzet als spion, reisgids, dokter en soldaat. Via een (gratis) app kun je je eigen robot bouwen en besturen. Oblong uitgave met veel kleurenfoto's. Vanaf ca. 11 t/m 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 30 pagina's | Condor, [Amsterdam] | 2018
Gedrukt boek
Paul Mason Hoe ontwerp je de beste... robot? In 10 stappen
Stel je voor dat jij een robot die echt werkt mag ontwerpen, hoe doe je dat? Via het ontwerp van Mio, een robot die kinderen in ziekenhuizen helpt, leer je in tien stappen van alles over het ontwerpen en bouwen van een robot. Met kleurenfoto's en tekeningen. Vanaf ca. 10 t/m 14 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Schoolsupport, Etten-Leur | 2020
Gedrukt boek
Greg Rickaby Een website maken voor kids
Wil je graag zelf een website ontwerpen? Via zes projecten leer je de juiste soort site te kiezen, een moodboard te maken en foto's en video's toe te voegen. Stapsgewijze uitleg met schermafbeeldingen en tekeningen in kleur. Vanaf ca. 9 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2017
Gedrukt boek
Max Wainewright Apps bouwen
Leer zes apps maken met App Inventor. Stap voor stap, met schermafbeeldingen in kleur, maak je onder andere een tekenapp, interactieve vertaalapp en een afteltimer-app. Vanaf ca. 10 t/m 16 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Uitgeverij Schoolsupport, Etten-Leur | 2019
Gedrukt boek
Max Wainewright Websites bouwen met HTML
Leer programmeren met HTML om je eigen website te bouwen. Stap voor stap, met schermafbeeldingen in kleur, wordt uitgelegd hoe je een website vult met tekst, afbeeldingen, links en video's. Ten slotte maak je o.a. een quiz. Vanaf ca. 10 t/m 16 jaar.
Fictie
Nederlands | 32 pagina's | Uitgeverij Schoolsupport, Etten-Leur | 2019
Gedrukt boek
Ben Hubbard Veilig online
Wat kun je allemaal doen op internet? Wat is cyberpesten? Lees van alles over (veilig) internetten, met grote kleurenfoto's. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 8 t/m 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | Ars Scribendi Uitgeverij, Etten-Leur | 2017
Gedrukt boek
Max Wainewright Programmeren met Python
Leer programmeren met Python. Stap voor stap, met schermafbeeldingen in kleur, maak je onder andere een kunstwerk van lijnen in verschillende richtingen, een race voor schildpadden en een tikkende klok. Vanaf ca. 10 t/m 16 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Uitgeverij Schoolsupport, Etten-Leur | 2019
Gedrukt boek
Ben Hubbard Programmeren
Hoe worden programma's voor de computer gemaakt? Wat is een algoritme? Kennismaking met programmeren, met grote kleurenfoto's. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 8 t/m 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | Ars Scribendi Uitgeverij, Etten-Leur | 2017
Gedrukt boek
Ben Hubbard Zo werkt mijn computer
Wat is hardware? Praten computers met elkaar? Kennismaking met computers, met grote kleurenfoto's. Makkelijk te lezen. Vanaf ca. 8 t/m 10 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | Ars Scribendi Uitgeverij, Etten-Leur | 2017
Gedrukt boek
Greg Rickaby Een website maken voor kids voor dummies®
Wil je graag zelf een website ontwerpen? Via zes projecten leer je de juiste soort site te kiezen, een moodboard te maken en foto's en video's toe te voegen. Stapsgewijze uitleg met schermafbeeldingen en tekeningen in kleur. Vanaf ca. 9 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 17 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book