Zoekresultaten
Resultaat 1 - 8 (van 8)
Dan Heath Upstream
Problemen voorkomen voordat ze zich voordoen
Agenten achtervolgen overvallers, artsen behandelen patiënten met chronische ziekten en callcentermedewerkers handelen klachten van klanten af. Maar veel misdaden, chronische ziekten en klachten van klanten zijn te voorkomen. Waarom blijven we zo vaak stroomafwaarts en komen we niet stroomopwaarts waar de problemen ontstaan? Dan Heath laat zien dat het mogelijk is om obstakels te overwinnen door anders te denken. Een reiswebsite voorkwam twintig miljoen telefoontjes naar de klantenservice dankzij...
Nederlands | 7 uur 15 minuten (626 MB) | Lev., Amsterdam | 2021
Luisterboek (digitaal)
Jacqueline de Jong De kleine Carnegie
Zijn boek over vriendschap en invloed samengevat
Jacqueline de Jong laat je in 'De kleine Carnegie' in kort bestek kennismaken met Dale Carnegie en de essentie van zijn klassieke boek 'How to Win Friends and Influence People' (Hoe je vrienden maakt en mensen beïnvloedt).Het boek verscheen in 1936, maar wordt nog altijd gezien als een essentieel handboek voor iedereen die op zoek is naar meer succes en invloed binnen relaties. Volgens Carnegie draait het erom dat je anderen belangstellend tegemoet treedt en je in hen verplaatst; op die manier win...
Nederlands | 2 uur 11 minuten (126 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
John G. Miller Waarom gaat het nooit zoals ik het wil?
Waarom doet niemand gewoon eens zijn werk? Wanneer gaat iemand míj nu eindelijk helpen? En waarom moet ík in hemelsnaam voor het kerstdiner zorgen? In het leven stellen we continu vragen, maar niet alle vragen leiden tot vooruitgang. In Waarom gaat het nooit zoals ik het wil? laat John G. Miller zien dat een goed geformuleerde vraag het verschil kan maken tussen groot succes en complete stilstand. Dit praktische handboek helpt je de vragen te stellen die leiden tot meer succes in jouw eigen leven:...
Nederlands | 2 uur 15 minuten (193 MB) | Lev., Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Joost Minnaar | Pim de Morree Corporate Rebels
In de zomer van 2015 zegden Joost Minnaar en Pim de Morree hun veelbelovende, maar frustrerende banen op om de ruim honderd namen op hun bucketlist van ’s werelds meest inspirerende organisaties, managementgoeroes, vooraanstaande wetenschappers, tegendraadse ondernemers en CEO’s te spreken. Volg ze op hun avontuur en lees wat ze te weten kwamen op hun ontdekkingstocht. Werk kan leuker, beter en inspirerend zijn, ook voor jou! Corporate Rebels, zijn op een missie om een revolutie te ontketenen in...
Nederlands | 6 uur 5 minuten (526 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2020
Luisterboek (digitaal)
Dan Heath Upstream
problemen voorkomen voordat ze zich voordoen
Agenten achtervolgen overvallers, artsen behandelen patiënten met chronische ziekten en callcentermedewerkers handelen klachten van klanten af. Maar veel misdaden, chronische ziekten en klachten van klanten zijn te voorkomen. Waarom blijven we zo vaak stroomafwaarts en komen we niet stroomopwaarts waar de problemen ontstaan? Dan Heath laat zien dat het mogelijk is om obstakels te overwinnen door anders te denken. Een reiswebsite voorkwam twintig miljoen telefoontjes naar de klantenservice dankzij...
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Lev., Amsterdam | 2021
E-book
Olivier Sibony Storing
9 denkfouten bij het nemen van strategische beslissingen
In ‘Storing’ laat hoogleraar en oud-consultant Olivier Sibony zien dat zelfs de scherpste leidinggevenden desastreuze beslissingen kunnen nemen doordat ze ten prooi vallen aan denkfouten, waarom deze fouten keer op keer gemaakt worden, en hoe ze ingebakken zijn in de menselijke hersenen. Moet je als bedrijf met deze menselijke feilbaarheid leren leven en de risico’s incalculeren? Zeker niet, stelt Sibony. In ‘Storing’ combineert hij spraakmakende praktijkvoorbeelden met de laatste inzichten uit de...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Jacqueline de Jong De kleine Carnegie
zijn boek over vriendschap en invloed samengevat
Samenvatting van het klassieke boek van de Amerikaanse auteur (1888-1955) met adviezen voor de omgang met mensen in zowel een zakelijke als privésfeer.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Joost Minnaar | Pim de Morree Corporate rebels
make work more fun
Joost Minnaar en Pim de Morree, beter bekend als de Corporate Rebels, zijn op een missie om een revolutie te ontketenen in de manier waarop we werken. In de zomer van 2015 zegden Joost en Pim hun veelbelovende, maar frustrerende banen op om de ruim honderd namen op hun bucketlist van ’s werelds meest inspirerende organisaties, managementgoeroes, vooraanstaande wetenschappers, tegendraadse ondernemers en CEO’s te spreken. Volg ze op hun avontuur en lees in ‘Corporate Rebels’ wat ze te weten kwamen...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book