Zoekresultaten
Resultaat 1 - 18 (van 18)
Bert van Dijk | Anne-Lies Hustings De Roos van Leary
interactiekunde voor professionals
Uitleg van de theorie en toepassing van de Roos van Leary, een communicatiemodel voor zakelijke interactie.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's (ePub2) | Thema, Zaltbommel | 2021
E-book
Niels Houtepen Communicatie is een illusie
meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
Adviezen voor anders communiceren op de werkvloer met behulp van trucs uit de goochelwereld.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
E-book
Annet Scheringa | Simone Beemster Storylistening
organiseer de onderstroom en krijg medewerkers mee
In ‘Storylistening’ geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties laten nogal wat organisaties links liggen. Zonde, want ze leveren parels aan inzichten...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Ike K. Lasater | Julie Stiles Woorden die werken op de werkplek
een praktische gids voor effectieve communicatie
Werk- en oefenboek voor een methode van geweldloze communicatie in werksituaties.
Non-fictie
Nederlands | 274 pagina's (ePub3) | Mens en Communicatie, Roermond | 2019
E-book
Carmine Gallo Vijfsterrencommunicatie
het geheim van een onuitwisbare indruk
Praktische tips aan de hand van concrete voorbeelden om de persoonlijke overtuigingskracht verder te ontwikkelen.
Non-fictie
Nederlands | 257 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2018
E-book
Jan Bijker Tien beïnvloedingsvaardigheden
Adviezen voor het verbeteren van de communicatie bij zakelijke onderhandelingen.
Non-fictie
Nederlands | 70 pagina's (ePub3, 1,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Rüdiger Klepsch Feedback voor dummies
Praktische handleiding voor leidinggevenden en werknemers op alle niveaus om inzicht te krijgen in de functie en technieken van het geven of ontvangen van verbale terugkoppeling.
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's (ePub2, 1,6 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
Marty Brounstein Effectief communiceren voor dummies
Effectieve communicatie is essentieel om verder te komen in je werk. Maar hoe communiceer je op een krachtige manier en houd je je baas en je collega's toch te vriend? Dit vriendelijke boek behandelt zowel verbale als non-verbale communicatie, e-mail, presentaties en andere uitdagingen. De basis voor betere communicatie en een glansrijke carrière. Marty Brounstein is management-consultant met cliënten als Hewlett-Packard, Xerox en E-Loan. Hij is auteur van 'Coachen voor Dummies' en 'Handling the...
Non-fictie
Nederlands | 314 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2017
E-book
An Kramer Olifantenpaadjes
organisatieverandering binnendoor en buitenom
Adviezen aan leidinggevenden voor het benutten van informele circuits onder medewerkers bij het realiseren van veranderingen.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Karen Dietz | Lori L. Silverman Storytelling voor dummies
Over een marketingtrend die inhoudt dat een bedrijf vooral een goed verhaal moet hebben over zijn producten of diensten.
Non-fictie
Nederlands | 369 pagina's (ePub2, 2 MB) | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2016
E-book
Monica Wigman Regel jij het draagvlak?
een praktisch handboek over verandercommunicatie
Monica Wigman deelt in dit praktische handboek haar persoonlijke ervaringen als adviseur en als docent en workshopbegeleider. Ze laat de lezer zien welke communicatie past bij de diverse veranderstrategieën en ze houdt de communicatieprofessional scherp als het gaat om de eigen rol. Hoe betrek je betrokkenen, organiseer je het luistervermogen, ga je om met weerstand en verhoog je de kwaliteit van interactie? Bijdragen van: Guido Rijnja, Nancy van der Vin, Cara Koesoemo Joedo, Frithjof de Haan,...
Non-fictie
Nederlands | 962 pagina's (ePub3, 7,3 MB) | De Communicatiepraktijk, 's-Gravenhage | 2016
E-book
Annemieke Nijman Kleintje feedback
geven en ontvangen
Beknopte handleiding voor leidinggevenden voor het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's (PDF, 2,3 MB) | Thema, Zaltbommel | 2014
E-book
Ellen Steffens | Estrella Meijs Zo begrijpen ze je wel!
bewuster omgaan met communicatie verbetert je relaties
Adviezen aan managers en leidinggevenden.
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's (ePub2, 3,7 MB) | Thema, Zaltbommel | 2013
E-book
Doris Märtin Communiceren kun je leren
basisvaardigheden voor communicatie
Praktische adviezen voor een goede en overtuigende mondelinge communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's (ePub2, 4,4 MB) | Thema, Zaltbommel | 2013
E-book
Merrick Rosenberg | Daniel Silvert Hoogvliegers
effectiever communiceren met DISC
Praktische adviezen voor beter communiceren en daardoor beter samenwerken, zakelijk zowel als privé.
Non-fictie
Nederlands | 1 pagina (ePub2, 1,9 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2013
E-book
Marion van der Voort Het F-woord
handboek bij faillissement
Praktische gids voor ondernemers betreffende de gang van zaken bij een faillissement of surseance, waarbij het belang wordt benadrukt van goede communicatie met medewerkers, klanten en de buitenwereld.
Non-fictie
Nederlands | ePub, 0,3 MB | BBNC Uitgevers, 's-Gravenhage | 2012
E-book
Henk Jan Kamsteeg De kracht van het compliment
met positieve feedback naar grootse resultaten
Managementnovelle over een leidinggevende die leert zijn mensen te motiveren door hun complimenten te geven.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Marieta Koopmans Feedback
commentaar geven en ontvangen
Adviezen voor het verbeteren van de communicatie op de werkvloer door een beter gebruik van feedback.
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book