Zoekresultaten
Resultaat 1 - 3 (van 3)
Dita Breebaart | Marieke op den Kamp | Irma Koerhuis | Nienke Lansink | Elly van der Linden Interactief voorlezen met baby's, dreumesen, peuters en kleuters
Wat is het belang van interactief voorlezen en hoe doe je dat? Achtergrondinformatie en praktijkvoorbeelden met veel kleurenillustraties. Voor o.a. ouders, leescoòˆrdinatoren, peuterleidsters met kinderen van ca. 2 maanden t/m 5 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 229 pagina's | Delubas, Drunen | 2015
Gedrukt boek
Coosje van der Pol Prentenboeken lezen als literatuur
een structuralistische benadering van het concept 'literaire competentie' voor kleuters
Neerslag van het promotieonderzoek naar de literaire competentie van kleuters en manieren om deze te ontwikkelen. Met enige illustraties. Voor onder meer vakcollecties jeugdliteratuur.
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's | Eburon, Delft | 2010
Gedrukt boek
Marianne Verhallen | A.G. Bus | Maria T. de Jong Electronische boeken in de vroegschoolse educatie
Non-fictie
Nederlands | 31 pagina's | Stichting Lezen, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek