Zoekresultaten
Resultaat 1 - 3 (van 3)
Jaap de Bruijn | Bert Verdonck Social media voor dummies
De "nieuwe' social media buitelen over elkaar heen. Het lijkt soms wel of er elke dag weer een nieuw platform bijkomt. Social media voor Dummies maakt je wegwijs in "de wereld die social media heet'. Welk platform past bij jou? Waar moet je beginnen als je een keuze hebt gemaakt? Welke valkuilen zijn er als je op social media actief wordt? Dit boek geeft de antwoorden, aan de hand van algemene principes, concrete handleidingen voor de belangrijkste platforms, praktijkvoorbeelden en leerzame anekdotes....
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 8,8 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2020
E-book
Regien Wiggers Internet verandert alles
Studie naar de impact van internet op ons en de maatschappij.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's (ePub2, 0,9 MB) | Aspekt, Soesterberg | 2017
E-book
Peter Olsthoorn The price we pay for Google
The growth of Google as a gate to information and entertainment is as dizzying as it is fascinating. 'I can't imagine a life without Google', is an often heard saying. There is a blind trust at its ground, but are we aware of Google's selection processes and what it does with the information on our behavior on the internet? The search results are getting more and more personal and the so-called 'free' services are paid for by the information on our surf behavior. We have become both the producer...
Non-fictie
Engels | 71 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Eburon Elements, Delft | 2016
E-book