Zoekresultaten
Resultaat 1 - 7 (van 7)
Rik Keijzer Meer succes met Instagram!
de complete handleiding voor impactvolle Instagram marketing
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik en heeft wereldwijd inmiddels de grens van 1 miljard gebruikers gepasseerd. Het is een unieke plek waar jij als ondernemer in contact komt met jouw (nieuwe) klanten en waar jij je bekendheid én omzet aanzienlijk mee vergroot. Het is een verzamelplaats waar gelijkgestemden samenkomen om berichten, foto's en video's met elkaar...
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's (PDF, 14 MB) | Some Books Uitgeverij, [Amersfoort] | 2021
E-book
Hanneke de Wit Van passie naar boek
een stappenplan om je boek te schrijven en zelf uit te geven
Managementboeken zijn populairder dan ooit en steeds meer ondernemers schrijven een boek voor hun bedrijf. Niet zo gek, want een boek is een prachtige marketingtool. Het verhoogt je expertstatus, en dwingt je bovendien om nog eens goed na te denken over je doelgroep en je positionering. Hoewel het nog niet zo lang geleden slechts voor enkelingen was weggelegd om een professioneel boek uit te geven, is de boekenwereld inmiddels enorm veranderd. Dat is te danken aan de opkomst van digitaal drukwerk,...
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's (ePub3) | Tangram Studio, Waddinxveen | 2020
E-book
Mark Jansen De kleine SEO voor dummies®
Dit boekje staat vol tips en technieken waarmee je de vindbaarheid van jouw website aanzienlijk kan verbeteren. Je leest hoe zoekmachines precies werken en hoe je hoog eindigt in Google's lijst van zoekresultaten. Maar ook welk woordgebruik je op je pagina moet gebruiken, hoe je een goede gebruikerservaring voor je bezoeker creëert en ervoor zorgt dat websites naar jouw site gaan linken. Mark Jansen helpt bedrijven en organisaties met het verbeteren van hun online vindbaarheid en het aantrekken...
Non-fictie
Nederlands | 85 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Voor Dummies, Amersfoort | 2020
E-book
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Power to the people.
marketing in de zorg
Praktisch handboek waarin beschreven wordt hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 48 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
John Verhoeven Het wat en hoe van contentstrategie
Beschrijving van de elementen van een goede contentstrategie.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Martijn Arets | Ronald Kleverlaan | Marije Lutgendorff | Koen van Vliet Crowdfunding: de hype voorbij
haal maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne
Crowdfunding, dé alternatieve vorm van financieren, wordt gezien als de nieuwe heilige graal. Maar wat is er nu écht nieuw aan deze vorm van financiering en is het wel zo waardevol als iedereen roept? Of kun je er in sommige gevallen maar beter niet aan beginnen? Hoe ziet de toekomst van crowdfunding eruit? En als je besluit te crowdfunden, hoe haal je dan maximale waarde uit de campagne? Geld is namelijk niet altijd het meest waardevolle resultaat van een campagne. In 'Crowdfunding, de hype voorbij'...
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Eburon Business, Delft | 2014
E-book
Robbie Kellman Baxter Het membership-model
wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren
Adviezen aan ondernemers betreffende het Amerikaanse managersconcept om 'supporters' te werven in plaats van klanten.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's (ePub2, 3,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book