Zoekresultaten
Resultaat 1 - 17 (van 17)
Maarten Lens-Fitzgerald Voice
de spraakrevolutie: inzichten en kansen
In ‘Voice’ vertelt Maarten Lens-FitzGerald dat Voice na internet en mobiel hét nieuwe kanaal voor de consument is. Met je stem stel je vragen of geef je opdrachten, zoals: ‘Wat is het weer?’, ‘Start Friends op Netflix’ of ‘Lichten aan’, en Siri, Alexa of de Google Assistant regelt het voor je. Eén op de drie Amerikanen heeft inmiddels een slimme speaker in huis en in Nederland zijn er in nog geen twee jaar tijd meer dan 400.000 van verkocht. Maar wat is Voice eigenlijk precies? Waarom is het belangrijk?...
Non-fictie
Nederlands | 161 pagina's (ePub2, 1,1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Chantal Schinkels Het koopinfuus
hoe we verslaafd worden gemaakt aan online bestellen
Je hebt het in een gesprek over een bepaald type sneakers en even later zie je van precies die sneakers online een advertentie. Toeval? Natuurlijk niet. Adverteerders en online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen. Ze gaan steeds verder in hun drang naar meer data en meer conversie – zonder zich de vraag te stellen of hun werkwijze wel ethisch verantwoord is. Online shoppen is een casino geworden waarbij alles erop...
Nederlands | 188 pagina's (ePub2, 5,3 MB) | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam, Antwerpen | 2023
E-book
VVH business translations | Leo van der Aalst TMap Next
Business Driven Test Management
"Business Driven Test Management (BDTM) This book offers business and IT managers insight into the possibilities of exerting increased business control of the test process: Business Driven Test Management (BDTM). The concept of BDTM prioritises the result and gives the client of the test process (whether a business or IT manager) the ability to manage the risk coverage, lead time and cost of the test process in both the planning and the execution phases. The book also contains an introduction to...
Non-fictie
Engels | 256 pagina's (ePub, 1,5 MB) | Sogetibooks, Vianen UT | 2013
E-book
Rens van der Vorst Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem
en 99 andere belangrijke technologische vragen van deze tijd
Rens van der Vorst geeft in ‘Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem’ antwoord op belangrijke technologische vragen. Want we leven meer dan ooit in een wereld vol digitale technologie. Videovergaderingen. Selfies. Big Data. Sociale media. Emoji. Netflix. Slimme barbies. Bitcoins. Kunstmatige intelligentie. Biotechnologie. Algoritmes. Spotify. Smartphones. Zelfrijdende auto’s. Dickpics. Robots. En dat is slechts een niet geheel willekeurige selectie. Zo’n wereld leidt tot allerlei nieuwe...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Arjan Broere I AM TAO
stroomlijn je communicatie in vijf stappen
In dit boek laat productiviteitsexpert Arjan Broere je kennismaken met I AM TAO, de methode om helder, elegant en met aandacht te communiceren. En dat is hard nodig, want met de stortvloed aan mails, vergaderingen, appjes, sociale-mediaposts en andere informatie die we op ons af krijgen is het soms lastig het overzicht te bewaren. Vaak worden we zelf ook niet gezien of gehoord, want zie maar eens iemand te bereiken die al net zo overweldigd is als jij. Tijd voor helderheid en eenvoud, met als uitgangspunt:...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
E-book
Daan van Bergen Vloggen voor professionals
visual storytelling met je smartphone
In ‘Vloggen voor professionals’ laat videoproducent Daan van Bergen zien waarin de kracht van zakelijk vloggen zit voor ondernemers en bedrijven. Een goede video draagt bij aan je online zichtbaarheid en is dé manier om mensen direct en persoonlijk te betrekken bij jouw onderwerp of bedrijf. Daarbij hoef je niet zelf in beeld te komen, maar kun je bijvoorbeeld ook klanten of collega’s interviewen. En je hebt er geen dure apparatuur voor nodig: met je eigen smartphone kun je meteen aan de slag. Van...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Hans de Geus Hoe ik toch huisjesmelker werd
over woonarmoede en ongelijkheid
Hans de Geus kon geen hypotheek krijgen voor de bovenwoning die hij in Amsterdam wilde kopen. Hij kreeg wel een lening voor de aankoop van een paar appartementen die hij wilde verhuren op de vrije markt. Dat zette hem aan het denken over de oorzaken en gevolgen van de woningnood in Nederland. Wonen is een grondrecht, maar wonen is onbetaalbaar geworden. De torenhoge huizenprijzen maken het starters en jongeren onmogelijk een huis te kopen. Tenzij ze een beroep kunnen doen op ouders die bemiddeld...
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2021
E-book
Ellis Buis | Joyce Hardholt Verleid je lezer online
succesformules voor overtuigend en creatief schrijven
Gids met tips voor het schrijven van overtuigende online teksten.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's (ePub3, 5,9 MB) | Thema, Zaltbommel | 2018
E-book
Renée van Zijl Webcare
een tool voor relatiemanagement
Studieboek op hbo-niveau over het beheren door bedrijven en organisaties van klantcontacten via internet en sociale media.
Non-fictie
Nederlands | PDF, 2,9 MB | Econtentenzo, Haelen | 2018
E-book
Leo van der Aalst TMap Next
Business Driven Test Management
Beschrijving van een instrumentarium van testmethoden voor informatiesystemen.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub, 2,4 MB) | Sogetibooks, Vianen UT | 2013
E-book
Harm Ede Botje | Mischa Cohen Mijn meningen zijn feiten
de wording van Thierry Baudet
Nieuwe boek bij Uitgeverij Atlas Contact Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Atlas Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Amy E. Herman De kunst van het observeren
scherper denken door aandachtig kijken
Eenvoudige manieren om beter te leren observeren, analyseren en communiceren.
Non-fictie
Nederlands | 309 pagina's (ePub2, 15 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Sander Hermsen | R.J. Renes Draaiboek gedragsverandering
de psychologie van beïnvloeding begrijpen en gebruiken
Er wordt van alles uit de kast gehaald om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrities, nudging en veel (te veel) informatie. Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Met wisselend succes. Wetenschappers Sander Hermsen en Reint Jan Renes laten in een...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Merrick Rosenberg | Daniel Silvert Hoogvliegers
effectiever communiceren met DISC
Praktische adviezen voor beter communiceren en daardoor beter samenwerken, zakelijk zowel als privé.
Non-fictie
Nederlands | 1 pagina (ePub2, 1,9 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2013
E-book
Jaap Toorenaar Hoe verzinnen ze het?
bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord
Interviews met de makers van de meest succesvolle reclamefilmpjes en -campagnes van de afgelopen jaren.
Non-fictie
Nederlands | 376 pagina's (ePub2, 22 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2019
E-book
Marie R. Miyashiro De empathiefactor
het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties
Adviezen aan managers om de samenwerking binnen hun bedrijf of organisatie te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Kathrin Hartmann Groene leugens
duurzaamheid als verkooptruc
Onderzoek naar het door bedrijven verdraaien van feiten over hun vervuilende en milieubelastende activiteiten.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 2,6 MB | Atlas Contact, Amsterdam | 2018
E-book